Zaregistrovat se   Přitlapkovat se
Přitlapkujte se tady:

Jméno:   Heslo:    

Pokud ještě nemáte svůj modrokocouří účet, zaregistrujte se!
Zapomněli jste heslo?
Vyhledávání

Rada ke krmení Sheba - zkušenosti, názory?


<< Zobrazit předchozí téma | Zobrazit následující téma >>  
Autor Zpráva
lucivka



Založen: 13.07.2010
Příspěvky: 10

Předmět: Rada ke krmení Sheba - zkušenosti, názory?
PříspěvekPřitlapkováno: 1. 8. 2010 13:23:40
Odpovědět s citátem

Dobrý den,

jsem tu také nová a prosím o názor na žrádlo Sheba. Náš Filípek byl už 14 letý a byl na ledvinové dietě od Hills. Nyní už je v kočičím nebi a nás za měsíc čeká nový kočičí přírustek. Tak studuji a připravuji domov pro kotě. Díky dietě jsem se moc o novinky v kočičím žrádle nestarala a za 10 let, co jsme byli na Hills se tohom jak čtu, také hodně změnilo. Rodiče občas vozí z Německa pro duhého kocoura Shebu, mají tam výrazně lepší ceny, ale nevím jestli se jedná o kvalitní žrádlo, aby nebylo typu Whiskas nebo Friskies.

Děkuji za radu, Lucka
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odpovědět 
Frýda



Založen: 13.07.2010
Příspěvky: 22

Předmět: 
PříspěvekPřitlapkováno: 1. 8. 2010 18:38:01
Odpovědět s citátem

Pokud vím dobře, existují (minimálně) 2 typy Sheby. Jedna se prodává i v supermarketech, například v Bille. Druhou, co jsem našla, je (zřejmě) ta kvalitnější, koukala jsem se na e-shop Zoohit a tam mají "Sheba misky" a uvádějí i 45% masa. Ale třeba zase Sheba Essence (nevím jestli to není ta prodávaná v supermarketech) má opět 4% masa.
Takže pokud tomu dobře rozumím, vyrábějí kvalitnější a méně kvalitní varientu. Babička občas našim dvěma kočkám dovezla Shebu z Billy a taky to snědli. Je pravda, že Bobina je nalezenec a máme ji doma cca 7 dní, takže sní všechno, i konzervu s práškem na odčervení. Bobeš se umí ofrfňout (například Whiskas konzervy ee, asi ví, že tohle dobré nebude Smile ) ale zrovna tohle mu jelo, i když kvalita nic moc.