Zaregistrovat se   Přitlapkovat se
Přitlapkujte se tady:

Jméno:   Heslo:    

Pokud ještě nemáte svůj modrokocouří účet, zaregistrujte se!
Zapomněli jste heslo?
Vyhledávání

prosba MF DNES

Fórum: Všehochuť

<< Zobrazit předchozí téma | Zobrazit následující téma >>  
Autor Zpráva
Linda Kholova



Založen: 17.10.2005
Příspěvky: 1

Předmět: prosba MF DNES
PříspěvekPřitlapkováno: 17. 10. 2005 16:21:53
Odpovědět s citátem

Dobry den, vsichni milovnici kocek!
Nevim, jake si mam delat nadeje, ale obracim se na vas touto cestou s prosbou o spolupraci. Jmenuji se Linda Kholova a pracuji jako reporterka ve vikendove priloze MF DNES.
Pripravuji clanek o mladych parech ve veku 25 az 35 let, co zatim ziji bezdetne a ve sve domacnosti si hyckaji zatim kocicku jako takovy "trenazer rodicovstvi"Smile
Tema je vystaveno na zaklade sociologickeho pruzkumu, ktery ukazuje, ze se tento fenomen vyskytuje v poslednich letech ve 13 evropskych zemich, v nichz byl realizovan.
Proto jsem chtela oslovit ty, kteri by tyto parametry splnovali a chtelo se jim propujcit se (i s kockou ci kocourem) k interview a fotografovani k tomuto clanku.
Predem diky za ohlasy odvazlivcu a preji hezky vecer!
Muj email je: Linda.Kholova@mfdnes.cz a telefon 731 46 29 06
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odpovědět 
Zdendula



Založen: 13.10.2005
Příspěvky: 12

Předmět: názor
PříspěvekPřitlapkováno: 17. 10. 2005 17:31:46
Odpovědět s citátem