Zaregistrovat se   Přitlapkovat se
Přitlapkujte se tady:

Jméno:   Heslo:    

Pokud ještě nemáte svůj modrokocouří účet, zaregistrujte se! Registrací souhlasíte s podmínkami používání.
Zapomněli jste heslo?
Vyhledávání

Nahrává se...

Jsem výjimečná, po čtyřech dnech antibiotik jsem se rozhodla zase vyděsit páničky i pana veta. Začlo mě zlobit očičko a chodím jak opilý námořník. Tak na mi ukradli trochu krve a že prý testy na kočičí aids a FIV a další hodně nebezpečné věci. Ale dopadly negativně. Teda nevím, co to je, ale ta rána, jak paničce spadl kámen ze srdce, to muselo být slyšet v celé Praze. Prý všichni doufají, že to je "jen" reakce na antibiotika. No řekněte, máte doma něco podobného?

KočičákTanja

Datum31. března 2017   |  Autorjanarim   |  Zobrazení celkem/dnes3 671x / 1x



Sdílejte!  |  O sdílení
Sdílet přes e-mail Sdílet na Facebooku Odeslat pomocí Facebook Messengeru Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+




Tanja: nejnovější v kočkoalbu


131 komentářů

Pro přidání komentáře se prosím přitlapkujte.

micouša
Kocouřákmicouša  Datum5. června 2017 8:41

Tak všichni doufáme, že se to snad konečně hne k lepšímu. Je to holka statečná, tak to určitě zvládne ☺☺☺

Kočka Stochovská
KočičákKočka Stochovská  Datum5. června 2017 8:15

Držím tlapky. Ať to dobře dopadne, narkoza a následný zákrok. Také si myslím, že je lepší, že ji bude operovat ten, který byl u první operace. Je to stejné jako u lidí. Hodně štěstí :)).

mirkacab
Kocouřákmirkacab  Datum4. června 2017 21:56

Bachovky nám docela pomáhají. Tak snad dobře zvládnete narkózu. G půjde pod narkózu tento měsíc po roce a stejně se bojím. Dejte hned vědět.

mirkacab
Kocouřákmirkacab  Datum4. června 2017 21:56

Bachovky nám docela pomáhají. Tak snad dobře zvládnete narkózu. G půjde pod narkózu tento měsíc po roce a stejně se bojím. Dejte hned vědět.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum4. června 2017 21:50

Máme výsledek posledních stěrů: bakterie, kvůli kterým brala atb jsou pryč. Ale zato tak má jiný, další úporný potvory :-( Vet říkal, že jak to ucho není v pořádku, tak je hodně náchylné na infekce, nebo taky už v tom uchu mohly být, schované za těmi, kterých jsme se zbavovali teď. Takže další atb, ale vypadá, že zabírají, už je zase živější.
Taky jsme dostali sprej proti plísní a ten taky funguje hezky. Je to vidět na uších, jak se zlepšují.
Ve středu jde na další operaci, vet se podívá, jak to v tom uchu vypadá. Je to jeden z důvodů, proč jsme zatím odložili konzultaci u dalšího veta. Dost jsem nad tím přemýšlela a jak ji mám den co den na očích, tak jsem přesvědčená, že je to krok správným směrem, podívat se znovu dovnitř. A protože to byla prve dost náročná operace, tak nechci, aby do ní řezal vet, který neví, jak probíhala. Takže jedeme k tomu, co ji operoval.
Teda nevím, jak moc to pomůže, ale začala jsem ji dávat bachovky proti stresu snad jí pomůže to všechno zvládnout líp.

Lenka Bartáková
KocouřákLenka Bartáková  Datum24. května 2017 17:02

Je to hrozný... :( Moc je mi to líto... :( ono se lehce řekne další vet...My sami máme trápení s Týnkou...začíná se jí vracet rýmička z té jedné nosní dírky...Jak jí druhá vetka až v Praze vytrhla zoubek...Bohužel....se to vrací a tak zoubek šel třeba zbytečně ven...Budeme se znova objednávat zase do Prahy.Bude muset na sondu.Sice dva vety víc ví....ale každému jde taky jen o peníze.Tak přeji Tanje aby se uzdravila...Je to šikulka...už jak to vše zvládá.Držíme všechny tlapky a palce....

Andrea Klegová
KocouřákAndrea Klegová  Datum24. května 2017 12:16

ano, presne to som myslela

janarim
Kocouřákjanarim  Datum24. května 2017 11:26

Jo, myslím, že ho vet včera sám zmiňoval. Vždycky, když děláme stěry, tak v laboratoři testují i na jaká atb. jsou ty brebery citlivé a na která rezistentní. To máte na mysli? Vet říkal, že má v sobě bakterie, které jsou dost odolné a snadno získávají rezistenci. I proto jsme včera dělali znova stěry.

Andrea Klegová
KocouřákAndrea Klegová  Datum24. května 2017 11:19

Spýtajte sa, čo sa tých kvasiniek týka, na ten clorexyderm-oto.
Ešte sa spýtam, testy na citlivosť antibiotík jej robili? Je totiž celkom možné aj to, že už je po toľkých liekoch rezistentná na atb a treba urobiť testy, na ktoré bude citlivá.

micouša
Kocouřákmicouša  Datum24. května 2017 11:09

Ach jo, koukám, že u vás taky - když už x tak už - držíme tlapky, aby se to konečně obrátilo k lepšímu.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum24. května 2017 9:41

Chci jít k dalšímu vetovi, chci. Ale jak jsem psala níž, nestíhám. Ještě tak modrého kocoura, na to si ukradnu si čas v přestávce, v tramvaji a tak :-) Dneska si tenhle týden konečně výdechu dřív než v jedenáct, tak budu v duševní kondici to zase poposunout dál.
Gwen, máte pravdu, přesně to si říkám, starají se o ni dva větu, tak snad ví, co dělají...

janarim
Kocouřákjanarim  Datum24. května 2017 9:28

Andrea, testy na plíseň nebyly rychlé, trvalo přes tři týdny, než nám přišly výsledky. Proplach uší byl - jemně stříkl do ucha fyziologický roztok a promnul boltec, aby mohl z něho dostat ty kusy hnisu, co se v něm nahromadily. Předpokládám, že věděl, co dělá a uchu to neublížilo, protože v dalším týdnu se jeho stav dost zlepšil. Taky se do něj nejdřív podíval otoskopem, než s ním začal něco dělat.

Já tu taky nepíšu všecko. Třeba, že jsme na veterině každou chvíli, že Tanju řeší už dva veterináři, ze chci jít na konzultaci k dalšímu, taky musím chodit do práce a k tomu táhnu školu a přestávám stíhat na všech frontách... Že Tanja na každou léčbu zareaguje pozitivně, aby se pak zase zhoršila... Že jsem si pomalu ani nevšimla, jaké je venku krásně jaro, protože z práce letím hned domů, abych se postarala o Tanju... No je to letos nějak divný.

Včera vet udělal další stěry z ucha, a přitom si část nabral i na sklíčko, aby se podíval pod mikroskopem, co tam uvidí. Předběžně je tam stále ten typ bakterii, co měla a viděl tam i nějaké kvasinky. Ale závěr nedělal, ani on ji nechce cpát další léky naslepo, tak počkáme na výsledek lab. testu. Už někdy od února dostává léky jen na základě stěrů, tj. cíleně, tak si myslím, že nanejvýš nedostává všechny, co by mohla dostat, než špatné, protože se jí snažíme nedávat víc, než je nutné a spíš do ní ládovat léky na podporu imunity a i ty s rozumem​.

Ani nevíte, jak jsem vděčná, že se tady můžu občas vypsat, a přečíst si i vaše rady a podporu.

gwen
Kocouřákgwen  Datum24. května 2017 8:38

Já nevím, nechtěla byste to fakt konzultovat i s někým jiným?
(Já tedy, když mi doktor něco léčí a tak nějak se to vleče a každý mi říká, běž jinam, tak jsem taky zabejčená a říkám, vždyť to vidí od začátku, zná mě atd), ale někdy je opravdu pohled z jiné strany a nezaujatý lepší. Třeba ho napadne něco, co ten druhý doktor nevidí. A taky, vás to třeba bude stát míň, když už se konečně začne léčit nějak efektivněji
Moc držím tlapky.

Andrea Klegová
KocouřákAndrea Klegová  Datum24. května 2017 8:28

A napadlo ma ešte niečo - mám pocit, že ste tu písali, že sa robil preplach ušiek? - aj ten sa môže robiť, ked je istota, že je bubienok nepoškodený a robí sa to v anestézii.

Andrea Klegová
KocouřákAndrea Klegová  Datum24. května 2017 8:27

Mňa stále máta to, ako rýchlo boli výsledky na plieseň. Keď bral môj vet vzorku na kultiváciu u kocúrika z môjho chovu, kultivácia trvala 14 dní!!! Našťastie, plieseň sa nepotvrdila, bol to ten prípad, ked sa nakoniec dali robiť testy na potravinovú alergiu a to bola príčina jeho stavu. Preto ma zarazilo, že v prípade Tanji boli výsledky tak skoro. Čo sa ucha týka - čo dostáva? Na kvasinky dobre zaberá https://www.rajkrmiv.sk/starostlivost-o-usi/clorexyderm-oto-150ml/
treba to však konzultovať s veterinárom. No a niekedy , ak veterinár správne nediagnostikuje problém a nasadí llieky, ktoré napríklad nesmú ísť, ak je čo i len trochu poškodený bubienok, urobí to viac a omnoho zdĺhavejších problémov. Osobne by som na Vašom mieste išla všetko konzultovať ešte k inému, naozaj dobrému vetovi. Že nepapá, môže byť aj dôsledkom liekov, niektoré potláčajú chuť d ojedla priam strašne.

mirkacab
Kocouřákmirkacab  Datum24. května 2017 7:48

Koukám že z těch problémům taky nevylezete 😑U nás když byla plíseň nemohla jsem venkovní koupat,protože děsně vyváděly ,Tak jsem namáčela plátěný kapesník do té bílé vody co jsem na to dostala a aspoň sem je omývala a pomohlo to.

Ája0804
KocouřákÁja0804  Datum24. května 2017 6:50

Ach jo, to je mi moc líto, že se to vše tak komplikuje:-(..... Držím palce, aby to nabralo pokud možno příznivější obrat.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum23. května 2017 23:09

Naše zvíře se rozhodlo dojít k uzdravení přes komplikace.
Dnes jsme byli u veta... kromě plísně v kožichu, jsou v uchu pořád bakterie... a navíc se tam začínají množit kvasinky...
Tak jsme udělali další stěry, výsledky budou doufám o víkendu. Připadám si hrozně a říkám si, co dělám špatně. Ale kocour je v pořádku a má se dobře. A přitom oba žijí spolu v jednom bytě.

Do té doby jsme patové situaci, ve stavu, v jakém je, ji nemůžeme očkovat (jako lék proti plísni). Kvůli sondě ji ani nemůžeme koupat. Dokud ale nebudou výsledky stěrů, tak jen budeme mazat boláky na uších, nic moc dalšího zatím dělat nemůžeme.

Vyhlídky jsou ještě zajímavější - reoperace, drén v uchu, vnitřní léky proti plísni (děsný driják). No nevím, co bude dál.

K tomu pořád nebaští. Jak je vždycky hodná, dneska se mi vytrhla při krmení sondou a uvolnila si poslední steh, který ji sondu ještě drží na místě. Sonda je napůl venku. Sice vet říká, že už by stejně měla jít ven, ale docela se děsím toho, jak do ní pak budu dostávat aspoň nějaké jídlo.

Andrea Klegová
KocouřákAndrea Klegová  Datum20. května 2017 18:02

Skuste si cez veta zohnat na cistenie a dezinfekciu Desprej .

janarim
Kocouřákjanarim  Datum20. května 2017 17:55

Andrea, koupat nemůžeme, kvůli sondě. Druh známe, mikrosporum canis. Takže mažeme jediná viditelně postižená místa - Tanjiny uší a čekáme na úterý, až k vetovi dorazí vakcína. Naštěstí na tuhle plíseň funguje i jako lék a funguje rok, což nám dá čas se jí zbavit i z bytu.
Ta lampa je skvělý nápad, máme ji, teda musíme říct známým, co si ji půjčili před hodně hodně dlouhou dobou, aby nám ji vrátili :-)

Spíš uvažuju o tom, že bych Tanju celou ostříhala, když nemůžu koupat. Je na stříhání zvyklá, prý na jaře dostávali letní sestřih.
U kocoura nevím, zvykly není, u toho to vidím na koupání, stejně uvidíme v úterý u veta, jaké další kroky podnikem.

Strýček Google i vet se shodují, že je třeba kromě toho uklízet, uklízet, doufám, že vydržím být důsledná, letošek je fakt drsný na události​, je teprve květen a já už jsem vyždímaná, jak citrón :-(

Andrea Klegová
KocouřákAndrea Klegová  Datum20. května 2017 15:43

Popravde, ono by to okrem umyvania a prania chcelo aj kupanie maciek v takej modrej veci, za toho šľaka mi nevie prist na rozum, ako sa to vola....a, samozrejme, atb. Idealne by bolo, keby ste mali moznost pozicat si germicidnu lampu a to fakt kvalitnu a vysvecova nou postupne vsetky miestnosti po dlhsiu dobu.
Toto je jedna z tych situacii , kedy naucit macky na kupanie je dobra vec.
A mate aj presne stanoveny druh plesne po kultivacii???

janarim
Kocouřákjanarim  Datum20. května 2017 15:33

Asi máte pravdu, zkusmo jsem se ptala i vet, která měla dneska službu a taky moc nedoporučovala. Tak jsme si šli spravit nervy u pizzu, koupili desinfekci na prádlo a místo výstavy vysávám a pígluju, velký úklid to stejně chtělo.
Mám doma sanytol, myslíte, že ho můžu použít na desinfekci toho, co nejde vyprat? Bojím se, abych si tím nepřiotrávila kočičáky.

Lenka Bartáková
KocouřákLenka Bartáková  Datum20. května 2017 10:28

Já bych taky neriskovala...a nešla bych.Je to léčba na dlouhou trať.Známá jí taky měla....Chytla to někde od venkovních koček....sama měla doma kočky a ty to ,,na štěstí,, nechytly.Vím,že chodila po kožních....a mazala nějakou mastičkou.U koček je snad nějaká antibiotika...v injekci.ale je to opravdu na dlouho a vše desinfikovat.Držím palce...aby to bylo co nejdříve pryč.
My na výstavu na konec nejedeme.Už potřebujeme pouze zahraniční výstavu a tu máme na slovensku v červnu.

Andrea Klegová
KocouřákAndrea Klegová  Datum19. května 2017 21:05

Pliesen je nočna mora a žiaľ, je prenosna aj na lidi. Jej liecba trva dlho . Neriskovala by som a na vystavu by som nesla. Co sa tyka zanetu v uchu, to je na hodne dlho.... liecba sa nesmie prerusit a castokrat trva aj 4 mesiace

Maud
KocouřákMaud  Datum19. května 2017 20:40

To je fakt smůla, tahle plísňová a kvasinková onemocnění jsou úporná a vracejí se. Vy jste ale vytrvalá, nedáte se, ani kočičáci!

janarim
Kocouřákjanarim  Datum19. května 2017 20:33

Dnes nás vet opět nepotěšil. Před měsícem se mi udělal na ruce divný flek, prý možná plíseň. Tak jsem nechala pro jistotu otestovat oba kočičáky a oba mají mikrosporum canis. Kocour jen trošičku, na něm nic není vidět, Tanja víc, což mě nepřekvapuje, když už tak dlouho bojuje s nemocemi.

Chtěla jsem jít zítra na výstavu koček, konečně okouknout Růžu. Předpokládám, že když nebudu na žádnou kočku sahat, tak by to mělo být v pohodě, nemáte s tím někdo zkušenost?

Já byla z těch "skvělých" zpráv tak omráčená, že jsem se zapomněla veta zeptat.

Kromě toho se zřejmě vrací do ucha zánět a na uchu se jí udělaly fleky, to ta plíseň. Jsou z ní zoufalí dva veterináři, ale to mi moc nepomůže. Koupele teď nepřipadají v úvahu, ale prý na to zabírá vakcína, takže příští úterý pomažou k vetovi jednou oba dva.
Zatím mám uši mazat nějakou protiplísňovou mastičkou, tak se s Tanjou podělím o Batrafen, vet neměl námitky

Jsem si myslela, že uši jsou v pohodě, že tam si jazykem nedosáhne. Chyba lávky, v rámci mytí hlavy pacičkama v pohodě. A límec dát nemůžeme kvůli sondě. Ještěže se docela rychle vstřebává.

Lenka Bartáková
KocouřákLenka Bartáková  Datum16. května 2017 17:42

Holčičko musíš papat ....:(
Držíme také.....všechno...

Ája0804
KocouřákÁja0804  Datum16. května 2017 16:53

Ach jo:-(, držíme tlapky dál!

janarim
Kocouřákjanarim  Datum13. května 2017 16:56

Tak nám to baštění vydrželo přesně týden :-( Tak zase nastoupila sonda. Dneska dostala druhou injekcí Zylexisu, uvidíme.

gwen
Kocouřákgwen  Datum13. května 2017 14:27

Já doufám, zlatíčko, že je ti každým dnem lépe a že papáš a sílíš.

micouša
Kocouřákmicouša  Datum12. května 2017 13:37

Tichounce špitáme "Tanjinko jen tak dál" ;.D

Kočka Stochovská
KočičákKočka Stochovská  Datum12. května 2017 9:07

Nedýchám spolu s Vámi a Tanje přeji zlepšující se zdraví a hodně kočičin do budoucna :).

janarim
Kocouřákjanarim  Datum11. května 2017 23:55

Zánět v uchu si dal říct, dneska jí vět propláchl ucho a byl už v něm jen maz. Rovnováha se taky vrátila :-) Ale stejně vyfásla injekcí zylexisu na podporu imunity a čekají ji ještě dvě.
Už se tu s kocourem i začínají kočkovat a honit :-)
Ani nedýchám, abych to nezakřikla.

Karla z Končin
KocouřákKarla z Končin  Datum11. května 2017 22:50

To zni skvěle :-)

Ája0804
KocouřákÁja0804  Datum11. května 2017 10:45

Držíme tlapičky a palečky dál, doufáme, že teď už bude jen líp, když baští.

micouša
Kocouřákmicouša  Datum11. května 2017 9:31

Abychom nezakřikly, tak tiše doufáme s váma ;.)

Lenka Bartáková
KocouřákLenka Bartáková  Datum11. května 2017 5:26

To je moc dobrá zpráva 💋👍

gwen
Kocouřákgwen  Datum10. května 2017 20:30

Tak snad už se to otočí a bude jen dobře.

Maud
KocouřákMaud  Datum10. května 2017 20:27

Super zpráva! :-)

janarim
Kocouřákjanarim  Datum10. května 2017 20:18

Tím myslím, že když dám Tanje misku, nezvedne hlavu, dokud ji nevyluxuje. Sondou už dáváme jen atb.

Reda
KocouřákReda  Datum10. května 2017 20:18

To mám radost :-)

janarim
Kocouřákjanarim  Datum10. května 2017 20:16

Baštíme, už od soboty :-)
Začínám opatrně doufat...

janarim
Kocouřákjanarim  Datum6. května 2017 11:07

Můžem zkusit, ale vet, který ji operoval, je specialista a ví dobře, co dělá. A asi momentálně o lepším vetovi ani nevím. Znáte nějakého hodně dobrého veta na kočky v Praze a okolí?
Nicméně problém jsou ty bakterie, léky jsou zvolené podle stěrů a odezvy na atb. A jsou to atb do žaludku, do ucha nic nekapem a nebudeme, dokud se nezahojí bubínek a střední ucho, myslím operační ránu. Prý ještě tak týden, deset dní, než to všechno sroste. Pak by to mělo být i lepší.

Andrea Klegová
KocouřákAndrea Klegová  Datum6. května 2017 5:55

Urcite to bude trvat dlho a na liekoch by mala byt tiez dlho. Zapaly ucha su zdlhava liecba a odstranenie polypov , ak boli, problem hned neodstrani. Co vsak moze velmi zhorsit stav je, ak bol nahodou poskodeny bubienok a nasadia sa nevhodne lieky. Skuste s nou ist k specialistovi a nechajte ju znova vysetrit. Zapal stredneho ucha moze prejst do zapalu vnutorneho ucha a to je uz potom dost zlé. Drzim palce

janarim
Kocouřákjanarim  Datum5. května 2017 23:08

Tanje se vrátily potíže s rovnováhou. Zřejmě ji zánět rejdí zas kolem centra rovnováhy v uchu :-(
Tak jsme vyfásli infuzi, Tanja kanylu do packy a byli jsme posláni domů, abychom ji dali infuzi doma. Zvládli jsme dnes i včera. A dnes dostala jednorázově kortikoidy, aby potlačily zánět a atb měly šanci zabrat. Přiští týden nás čeká 3x injekce na podporu imunity. Doufám, že to konečně ty bakterie udolá, už nám začínají docházet možnosti. Doufám že až se Tanje uleví, bude ochotná zase baštit sama.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum4. května 2017 18:38

Střídavě oblačno. Dneska je ji dost hůř. A čekají nás nová atb, už zase. Vet nás nepotěšil, prý je to běh na dlouhou trať s omezenými prostředky :-( Pořád doufám, že se to zlomí a začne se to lepšit. Zatím nic moc, kromě toho, že díky krmení sondou přibírá.
Chudák známá, co jí od ní máme, vypadá to, jako kdybychom dostali zanedbanou kočku, ale tak to není. Tanja byla prostě venkovní, sice ve voliéře, ale nebyla 24 hodin denně pod dozorem a vet říkal, že ten prvotní zánět v uchu, který to všechno spustil, mohl být nenápadný a dal se přehlédnout. A když jsme si ji vzali, tak stres ze změny prostředí nejspíš spustil a umocnil ty následné komplikace.

Lenka Bartáková
KocouřákLenka Bartáková  Datum4. května 2017 16:56

No chudinka malá :( Čtu to až dneska.Hlavně aby se uzdravila a byla zdravá.Tak doufám,že je jí už lépe.Posílám Tanje pohlazení...a at se uzdraví ....

Kočka Stochovská
KočičákKočka Stochovská  Datum1. května 2017 21:46

Doufám, že Ti bude lépe. Když čtu, co jsi všechno musela prožít, je mi smutno. Ale určitě bude dobře.

gwen
Kocouřákgwen  Datum1. května 2017 17:18

Chuďátko. A odkud ji máte? Jste si ji vzali od známých?
Tak doufám, že na tom bude každým dnem lépe a lépe.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum1. května 2017 16:20

Ale jinak se lepší, chůze už je v podstatě jistá, začíná si hrát, apatická určitě není. Stehy už jsou vyndané, rána se hojí dobře. Ale ten zánět v těle je, no, je to slyšet, když dýchá a v ucho taky ještě není čisté. Fakt nechápu, kde k tak úporným bakteriím přišla.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum1. května 2017 16:16

Nechce sama baštit, nechce a nechce. A když už náhodou něco zbaští, tak jen jednou, druhý den se tváří, že je to blivajs nejhorší. Vet by chtěl už sondu vyndat, ale nevidím to, nevidím...
Už nevím, co s ní... Dostává veyxol, probiotika, betaglukan. Nemyslím, že by ji bolel žaludek, nezvrací, nemá průjem ani zácpu a když ji krmím sondou, tak jí to rozhodně nevadí.
Třeba zabere Catosal, až ho vet schrastí. A až ustoupí zánět. Blbý je, že už asi víc dělat nemůžu, jen doufat, že atb zabírají.

Reda
KocouřákReda  Datum29. dubna 2017 9:29

Pořád držíme tlapky a pěsti.

micouša
Kocouřákmicouša  Datum28. dubna 2017 21:06

Tak hlavně že si hraje, to je dobrý znamení. Nadále držíme tlapičky.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum28. dubna 2017 15:24

Dneska vet Tanje vytáhl stehy, pod krkem se jí to hojí dobře i okolí sondy vypadá hezky.
Ale v uchu zánět, v plicích zánět stále :-( Předběžné výsledky stěru z ucha ukazují na nějakého rezistentního stafylokoka. Atb, které bere, by ale na něj měly zabírat, vet jen upravil dávkování.
Tanjuška hodně zvolna přibírá, ale nechce žrát, krmíme ji do sondy. Vet nám dal léky proti bolesti, jestli nebaští proto, že ji to bolí. Tak uvidíme.

Včera mě opice budila ve dvě ráno, protože zápasila s pískací myší :-)

Andrea Klegová
KocouřákAndrea Klegová  Datum23. dubna 2017 17:53

Jedna tobolka denne

janarim
Kocouřákjanarim  Datum23. dubna 2017 17:50

Jé, díky moc za tip. Asi vyzkoušíme, cokoliv, co jí udělá dobře :-)

Andrea Klegová
KocouřákAndrea Klegová  Datum23. dubna 2017 17:43

Ano. Znasala atb velmi dobre . Plus su velmi fajn , ked nema macka pravidelnu stolicu

gwen
Kocouřákgwen  Datum23. dubna 2017 17:41

Znám, když jsem dělala v lékárně. Musím říct, že magistry na tahle probiotika nedaly dopustit.

Andrea Klegová
KocouřákAndrea Klegová  Datum23. dubna 2017 17:37

Janarim. Ked mala nasa Waly obojstranny zapal plic, taky, ze to bolo ozaj hop alebo trop, vet mi doporucil davat lidske probiotuka BIOPRON 9. Walencji dokonca chutili
Vysypala som ich priamo to tlamicky. Bola to ta rozoberatelna ampulka.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum23. dubna 2017 17:33

No, taky nejsem z těch atb nadšená, ale zápal plic bez nich asi nezdoláme. Ale protože víme, o jaké bakterie jde, tak jsou ty atb cílené. Měsíc minimálně je bude muset brát, protože ty brebery jsou dost odolný. Tak se chystám veta zeptat na nějaká probiotika. A taky jestli už mají Catosal, ať jí s tím návratem chuti k jídlu pomůžeme.

Miou
KočičákMiou  Datum23. dubna 2017 17:29

Tak teď hlavně pořádně papkat aby bylo dost sil na bacení bacilů. 😉

gwen
Kocouřákgwen  Datum23. dubna 2017 17:08

Tak to držím palce.
Těch antibiotik už bylo nějak moc, nevím, jestli se i u koček používají probiotika, bylo by to fajn, kdyby to neničilo nic jinýho.
Doufám, že se rozpapá a bude už jen dobře.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum23. dubna 2017 14:04

Tanju máme od pátku doma :-) Je vidět, že se jí ulevilo, ale potíže s rovnováhou i to přivřené očičko budou ještě pár týdnů doznívat. Chodí už mnohem jistěji, ale když občas spadne, tak zásadně na levou operovanou stranu :-( Bohužel netuším, jak to uhlídat, aniž by trávila 24 hodin v přepravce, je v tom fakt vynalézavá.
Už jsme přišli i na to, jak jí dokrmovat sondou, aniž bychom zápasili s hodně naštvanou chobotnicí, což je prima :-)

Nemáte někdo zkušenosti s krmením přes sondu? Dneska jsem si všimla, že mi v hadičce zůstává trochu tekutiny až nahoře u uzávěru, tak nevím, jestli to bylo jenom proto, že jsem stříkačky měnila moc rychle a jen to nestačilo odtéct, nebo jestli to je normální.

Ještě jsem neměla odvahu ji pustit ke kocourovi, bojím se, že se začnou kočkovat a kocour by se mohl blbě zaháknout za pruban, a vím, že bych je od sebe rozháněla a nechci je tím nevědomky nějak rozhádat nebo znepřátelit. Sice se jim nelíbí, že se nemůžou pohybovat po celém bytě, ale budou to muset vydržet. Dveře jsou spešl síťové, tak si můžou povídat přes ně.

Tak teď už snad jen měsíc atb kvůli zánětu v plicích a přesvědčit číču, že by se mohla vrátit do svého normálního módu "kyselina" a mohli bychom konečně normálně fungovat, doufejme, že komplikace jsme si už vybrali.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum23. dubna 2017 13:48

Tanju máme od pátku doma :-) Je vidět, že se jí ulevilo, ale potíže s rovnováhou i to přivřené očičko budou ještě pár týdnů doznívat. Chodí už mnohem jistěji, ale když občas spadne, tak zásadně na levou operovanou stranu :-( Bohužel netuším, jak to uhlídat, aniž by trávila 24 hodin v přepravce, je v tom fakt vynalézavá.
Už jsme přišli i na to, jak jí dokrmovat sondou, aniž bychom zápasili s hodně naštvanou chobotnicí, což je prima :-)

Nemáte někdo zkušenosti s krmením přes sondu? Dneska jsem si všimla, že mi v hadičce zůstává trochu tekutiny až nahoře u uzávěru, tak nevím, jestli to bylo jenom proto, že jsem stříkačky měnila moc rychle a jen to nestačilo odtéct, nebo jestli to je normální.

Ještě jsem neměla odvahu ji pustit ke kocourovi, bojím se, že se začnou kočkovat a kocour by se mohl blbě zaháknout za pruban, a vím, že bych je od sebe rozháněla a nechci je tím nevědomky nějak rozhádat nebo znepřátelit. Sice se jim nelíbí, že se nemůžou pohybovat po celém bytě, ale budou to muset vydržet. Dveře jsou spešl síťové, tak si můžou povídat přes ně.

Tak teď už snad jen měsíc atb kvůli zánětu v plicích a přesvědčit číču, že by se mohla vrátit do svého normálního módu "kyselina" a mohli bychom konečně normálně fungovat, doufejme, že komplikace jsme si už vybrali.

micouša
Kocouřákmicouša  Datum19. dubna 2017 15:25

Tak hlavně že se na to přišlo a polypák byl eliminován. Teď hlavně spořádaně dlabej, aby ti bylo čím dál líp a dvounožci z tebe měli čím dál větší radost. ♥

Ája0804
KocouřákÁja0804  Datum18. dubna 2017 22:59

Tak ať už je jen líp!!!!!

Reda
KocouřákReda  Datum18. dubna 2017 19:57

Tak snad už se to bude jen zlepšovat.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum18. dubna 2017 19:40

Ty jo, jen jsem dala obnovit stránku a můj přízpěvek se tam zkopíroval!
Určitě, ten obrat k lepšímu by to fakt chtělo

janarim
Kocouřákjanarim  Datum18. dubna 2017 19:38

Byl tam polyp! Prorostl skoro celé střední ucho a od minulého týdne se provrtal ven i bubínkem :-( A taky byl příčinou všech těch zánětů, co řešíme už od prosince :(
Chudáčkovi poničil střední ucho, tak bude hůř slyšet, ale už ji víc trápit nebude.
Teď ještě dořešit následky - zánět v uchu a v průduškách (ten už se od čtvrtku zlepšil z hnisavého na na "obyčejný", atb. zabírají, hurá) a ochrnutou levou chrupavku v krku - to byl ten důvod změněného hlasu a my mysleli, že angína :-(
Ještě tak cca dva dny bude na veterině, pak si ji snad budeme moct vzít domů.
To nás bude čekat dokrmování jícnovou sondou, no má to chudáček s námi veselé.

Maud
KocouřákMaud  Datum18. dubna 2017 19:30

To je dobře, že je to pryč (ten h...zl), teď už to půjde k lepšímu!

janarim
Kocouřákjanarim  Datum18. dubna 2017 19:25

Byl tam polyp! Prorostl skoro celé střední ucho a od minulého týdne se provrtal ven i bubínkem :-( A taky byl příčinou všech těch zánětů, co řešíme už od prosince :(
Chudáčkovi poničil střední ucho, tak bude hůř slyšet, ale už ji víc trápit nebude.
Teď ještě dořešit následky - zánět v uchu a v průduškách (ten už se od čtvrtku zlepšil z hnisavého na na "obyčejný", atb. zabírají, hurá) a ochrnutou levou chrupavku v krku - to byl ten důvod změněného hlasu a my mysleli, že angína :-(
Ještě tak cca dva dny bude na veterině, pak si ji snad budeme moct vzít domů.
To nás bude čekat dokrmování jícnovou sondou, no má to chudáček s námi veselé.

Ája0804
KocouřákÁja0804  Datum18. dubna 2017 17:11

Držíme všechny pěsti i tlapky, co doma máme!!!!

Maud
KocouřákMaud  Datum18. dubna 2017 16:16

Držím pěsti!

snoopy
Kocouřáksnoopy  Datum18. dubna 2017 14:06

Myslím na vás, ať se operace povede a potíže zmizí.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum18. dubna 2017 10:34

Dneska Tanju operují, tak nám držte palce. Budou se k tomu polypu dostávat zespoda přes kost, ne zvukovodem, ale je tím větší šance, že se to už nevrátí. Jak to dopadlo budu vědět až odpoledne.

Maud
KocouřákMaud  Datum13. dubna 2017 21:45

Já věřím, že se o ni dobře postarají a pak už snad bude dobře, všem!

janarim
Kocouřákjanarim  Datum13. dubna 2017 21:41

Tanju máme od včerejška na veterině. Starají se o ni dobře. Vše nasvěčuje na ušní polyp, ale operace je naplánovaná až na úterý, protože vet, co ji bude operovat, je nemocný. Nicméně se jim nelíbily na rtg ani její průdušky, takže to vzali z gruntu - brochoskopie, výtěr z plic, vyšetření krve a jícnová sonda, aby ji nemuseli trápit kapačkami a tak a mohla opět zesílit. V tuhle chvíli jinak není ochotná jíst dostatečně. Trošku je mi smutno, že bude tak dlouho pryč, ale říkají, že bude lepší, když zůstane do úterý tam, než cesta domů a za dva dny opět zpátky.

Ája0804
KocouřákÁja0804  Datum12. dubna 2017 15:31

Ach jo, moc držím palce, aby byla brzy v pohodě!

janarim
Kocouřákjanarim  Datum11. dubna 2017 22:42

Díky za podporu, Tanje vážně není dobře, motá se tu, chudinka, už nemá skoro rovnováhu a dneska jsem do ní už nedostala skoro nic. Ale jsme objednaní už na zítra ráno - předoperační vyšetření a pak ještě zítra nebo ve čtvrtek operace. Moc doufám, že jí to už opravdu pomůže, srdce mě bolí, když se na ni dívám. Ještěže máme i Kocoura, který srší energií a pohodou.

Maud
KocouřákMaud  Datum11. dubna 2017 20:57

Tak ať se to podaří a je líp. Je mi jí líto i vás.

Reda
KocouřákReda  Datum11. dubna 2017 20:07

Je mi jí moc líto, vždycky se raduju, že už se to zlepšuje...
Tak budu pořád držet pěsti.

Ája0804
KocouřákÁja0804  Datum10. dubna 2017 23:56

Palce budeme držet a moc. Hlavně ať se zjistí, co jí vlastně je. I ona sama z toho musí být nesvá.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum10. dubna 2017 23:31

Dneska jsem přišla domů z práce a přivítala mě motající se kočka s hlavou trvale na stranu. No tak jsme jeli zase k vetovi, tento týden jsme tam ještě nebyli :( No vet nad ní spráskl ruce, pak se jí endoskopem podíval do ouška. No, něco tam má, čímž se vrátil do hry ušní polyp, na který jsme měli podezření už dřív. Ale až do teď prostě nebyl nikde vidět, ani na rentgenu a to po něm vet dost pátral. Zdá se, že ji roste ve vnitřním uchu a už ji silně začal ovlivňovat rovnováhu. Chudák, táhne ji to doleva tak, že má problém vyskočit si i na nízký gauč, skoro neudrží rovnováhu.
Kočena dostala vitamínovou injekcí a apaurin na rozjedení, protože už zase nechtěla baštit. A my dostali adresu na šikovného veta chirurga, protože ten náš si na takovou operaci netroufá. Rovnou to s ním předdomluvil.
Takže zítra tam voláme a uvidíme, co bude. Asi nás operace nemine. Tak nám držte palce, ať konečně zjistíme, co jí je a může se konečně dát do pořádku.


Teď se kočena nacpala, má plné bříško, a taky lék proti bolesti a lítá po bytě za myškou, rovnováha nerovnováha. :)

snoopy
Kocouřáksnoopy  Datum9. dubna 2017 20:15

Kočičko, drž se.

Ája0804
KocouřákÁja0804  Datum9. dubna 2017 15:36

Tak to je paráda, že se to zlepšuje a hlavně, že baští:-)))

janarim
Kocouřákjanarim  Datum8. dubna 2017 22:17

Tanja se už druhý den neschovává v boudičce, je s námi na gauči, pohodlě rozvalená, dneska si chvíli hrála s mávátkem, mám radost :-) Aspoň v tom je to oproti úterku zlepšení.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum8. dubna 2017 21:51

Ale konzutovala a vet nedá na Catosal dopustit. Bohužel Catosal má zrovna nějaký výpadek, prostě není, pátrala jsem i na netu, nic, co by bylo rychle dostupné, jsem nenašla. Bohužel na ten druhý, jsem si nevzpomněla, nějak jsem toho v hlavě měla moc :-( Kočena naštěstí s domluvou baští a je to na ní vidět, v tom dobrém. Nicméně v pondělí s vetem budu zase mluvit, zeptám se ho i na Veyxol.
Atb jsou Clavaseptin, toho zánětu se zbavit prostě musíme, kdybyste s tím měli zkušenosti, tak se ta potvora bakterie jmenuje enterococcum avium.
Kočka dostává kuřecí, hovězí, včera vyfásla kuřecí srdíčka, tak si myslím, že základní živiny dostává.

Reda
KocouřákReda  Datum8. dubna 2017 21:19

Jestli má chuť k jídlu, tak by se to mělo zlepšovat.

gwen
Kocouřákgwen  Datum8. dubna 2017 19:05

Jani a proč jste nekonzultovala to, co vám tu napsala Andrea s vaším vetem?
A co máte za antibiotika?

Doufám, že kočka bude v pořádku..

Maud
KocouřákMaud  Datum8. dubna 2017 17:44

Aspoň že baští! :-)

janarim
Kocouřákjanarim  Datum8. dubna 2017 17:36

Tak kočena má od čtvrtku nová atb, protože se jí vrátil nedoléčený zánět, tak nám držte palce, ať zaberou a budeme je moct dobrat do úplného vyléčení. Naštěstí číča baští, střídavě syrové a vařené maso, podle váhy u veta přibrala :-) Neurologické potíže ale pořád zůstávají, tak uvidíme po doléčení zánětu, je možné, že nás to CT nemine.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum6. dubna 2017 14:04

Jojo, jen houšť a větší kapky. Ale asi se mi neuleví, dokud nebude úplně zdravá a žravá jako dřív. Díky všem moc za podporu.

micouša
Kocouřákmicouša  Datum6. dubna 2017 13:46

Tak to je moc dobře, že už dlabe. Jen tak dál a houšť ;,)

Ája0804
KocouřákÁja0804  Datum6. dubna 2017 10:51

To je dobře, že baští:-)))

janarim
Kocouřákjanarim  Datum6. dubna 2017 8:55

Tak včera byl den syrového kuřecího a šunky. Kočena dlabala, až se jí dělaly boule za ušima. A jak si zase jednou naplnila bříško, tak se pak tak spokojeně uvelebila na gauči, radost pohledět :-) Tak uvidíme, co dneska, snad jí ta chuť vydrží.

Reda
KocouřákReda  Datum5. dubna 2017 18:43

Tak držíme dál pěsti.

Andrea Klegová
KocouřákAndrea Klegová  Datum5. dubna 2017 17:50

U veta. A nie je za co. Hlavne, nech to pomoze

janarim
Kocouřákjanarim  Datum5. dubna 2017 16:24

Ten Catosal, dá se koupit normálně, nebo jenom u veta? Jinak díky moc za všechny tipy!

Andrea Klegová
KocouřákAndrea Klegová  Datum5. dubna 2017 13:21

nie nie
píšem práve preto o tom Catosale a Veyxole, že ten možte podávať injekčne aj počas liečby. Dodajú jej potrebnú energiu a vitamíny

janarim
Kocouřákjanarim  Datum5. dubna 2017 13:19

Ale nejdřív se potřebujeme zbavit zánětu, nedá se asi dělat nic jiného.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum5. dubna 2017 13:15

Ne, ty už vet kontroloval dvakrát, i přes rentgen, má je v pořádku a ten jeden, kde teprve začínal problém, pro jistotu vytrhl. Měli jsme rtg, sono, endoskopem se díval do uší i krku, taky dvakrát. Jediné, co jsme zjistili, je určitá docela odolná bakterie v krku, to je ten zánět. A podezření, že může být něco, cokoliv, v místech, kde je možné se podívat jen přes CT. Myslím, že už jsme všichni uondaní tak, že na to CT dojde i přes vysokou cenu. Asi bych tak nevyšilovala, kdyby nebyla tak hubená, taky by jí asi prospělo více klidu, než opakovaně návštěvy u veta.

Andrea Klegová
KocouřákAndrea Klegová  Datum5. dubna 2017 13:09

Môže, ale to by snád vet pozrel ako jedno z prvých vecí. Môže to byť aj zle vyliečený zánet stredného ucha. A ten sa niekedy lieči aj mesiace...
Ona ale hlavne potrebuje výživu a vitamíny, lebo to s nou pojde dolu vodou ...

gwen
Kocouřákgwen  Datum5. dubna 2017 13:03

A možná úplně blbě, ale nemůže to být od zubů?

Andrea Klegová
KocouřákAndrea Klegová  Datum5. dubna 2017 13:00

Ach, ano, už si to mýlim s Kočkou Stochovskou - sorry.
Každopádne tie veci sú super. Ja by som okrem citroenzymixu skúsila aj ten Catosal alebo Veyxol http://www.veyx.sk/produkty/veterinarne-lieciva/roztoky-vitaminov-a-mineralnych-latok/veyxol-b-phos/
Zabezpečí to prísun energie ešte pred tým, než začne Citro... fungovať, čo je pre ňu dosť podstatné.
Osobne mám všetko odskúšané, veľmi dobre to znášal každý, komu to bolo aplikované.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum5. dubna 2017 12:52

Ledviny má v pořádku, potíže jsou někde v oblasti hlava-krk. Něco z toho, co nám radíte, zkusíme určitě, už dostává betaglukan, odpoledne mám v plánu pořídit ten citroenzymix. Bojím se ale, že ten bolavý krk bude všechno dost sabotovat. No uvidíme, tady v poradně někomu radili sondu, docela nad ní uvažuju a chci to zítra s vetem probrat. Vůbec se mi do toho nechce, ale obešel by se bolavý krk a kočka by zesílila, což by se projevilo i v tom dalším. Začíná se mi to jevit jako nejšetrnější alternativa i kvůli tomu, jak se chudák brání, když jí krmím stříkačkou.

Andrea Klegová
KocouřákAndrea Klegová  Datum5. dubna 2017 12:09

Marti, ak má diagnostikované ledvinky, tak dietku. Lenže, ked ju sama nechce a ešte ju aj bolí v krku, dala by som jej, čo chce sama a po tom hned Ipakitine prášek - tým sa dá posypať aj jedlo.
Tie veci, ktoré som písala, ju môžu pomôcť rozjesť sa, len ich treba dávať pravidelne a viac dní.

gwen
Kocouřákgwen  Datum5. dubna 2017 11:03

Andrej a co bys dávala jíst?

Andrea Klegová
KocouřákAndrea Klegová  Datum5. dubna 2017 10:55

Skúste ten Catosal a Citroenzymix, prípadne injekčne aj Weyxol - stále si trvám na tom že ich účinky sú dobré a v nijakom prípade neublíži ich podávanie, môže to len a len pomocť.

gwen
Kocouřákgwen  Datum5. dubna 2017 10:45

Tohle mě hrozně mrzí, hlavně to, že se vlastně moc neví, co s ní je. Nechcete třeba napsat do veterinární poradny a zeptat se jen na to, co by doporučil? Ať už jako léky, imunitu nebo třeba jen k jídlu? Přece nejde, aby nic nejedla. Chce to něco hodně výživnýho, chce to, aby se jí všechno doplnilo a měla s čím bojovat proti tomu, co jí je. Sakra. Trošku vývaru? Pribináčka? Já moc nevím:O((

janarim
Kocouřákjanarim  Datum5. dubna 2017 10:14

Je to s tím našim zvířetem jak na houpačce :-( Vrací se jí zánět, protože včera zněla dost zahleněně a opět ztrácí hlas. A jak jí zase asi začíná bolet v krku, tak přestává zase žrát, a to se vlastně ještě ani nestačila rozjíst. Už vážně nevím, co s ní, včera večer už byla ochotná baštit jen šunku. Jak jsem z ní byla zoufalá, tak jsem ji dala, ať má v sobě aspoň něco. Ale už mi došla inspirace, protože už nechce ani to, co byla ještě ochotná baštit. Takže řeším, co bude pro ni míň stresující, až přijdu z práce, jestli jet k vetovi na infúzi, nebo do ní něco nacpat násilím stříkačkou, i když ji bolí v krku. Bez jídla ji nechat nechci, na to je už příliš hubená, ale chtěla bych vydržet do zítra, protože dneska náš vet neordinuje. No a s atb. bychom potřebovali počkat, až se vzpamatuje z těch předchozích, ale s tím zánětem jsme asi v patové situaci.
Máte nějaký tip na to, co by kočce mohlo chutnat i přes bolavý krk? Zkoušeli jsme různé kapsičky, vařené kuře, syrové kuře, calopet nechce ani násilím, totéž platí i o jiných pastách, o granulích ani nemluvím. Kočičí mlíko i tekutá výživa taky pohořela. Kuřecí vývar baštila jen den.

Reda
KocouřákReda  Datum3. dubna 2017 22:27

Tak snad už se to bude pořád zlepšovat.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum3. dubna 2017 21:02

Ne roznesla, ale rozjedla :)

janarim
Kocouřákjanarim  Datum3. dubna 2017 21:00

Dnešní návštěva veta byla krapet pozitivnější. Jednak vet nepotvrdil moje obavy ohledně dehydratace. Říkal, že kočky, které jsou krmené "mokrým", tak moc vody nepotřebují. A ukázal mi, jak dehydrataci poznat. Vrávoravost a slabé zadní nožičky se přes víkend zlepšily, už je v pohybu mnohem jistější a očko se taky trošku lepší. Vet byl spokojený, že to fakt vypadá jen na reakci na atb. No tak mám držte palce, protože infekci, kvůli které nemohla žrát, jsme ještě neporazili úplně, ale zároveň bychom potřebovali vydržet aspoň týden bez léků, aby se vzpamatovala. A bez bolesti v krku, aby se trochu roznesla a nabrala sílu. Opice jedna chlupatá, co jeden den žere, druhý už nechce, tak každý den experimentujeme, co by tak byla ochotná pozřít. A betaglukan už máme a dnes vyfásla první dávku.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum2. dubna 2017 15:26

Misky máme všude :) Však já si ji hlídám, včera se mi do ní podařilo dostat tekutiny dobrovolně, kuřecí vývar slavil úspěch. A v kapsičkách je taky voda. Dneska na tom taky pracujeme.

Andrea Klegová
KocouřákAndrea Klegová  Datum2. dubna 2017 14:46

Pit jej treba davat urcite striekackou. To je jedna z veci, ktore si u mojich ma iek extra vsimam a nie je neobvykle, ze im dam put, ak sa mi zda, ze piju menej. Po byte skuste rozmiestnit misky tak, aby na ne cestou vzdy natrafila. Ja mam misiek s voou po byte 7. V kazdej mieztnosti okrem kupelne a wc. Niekde aj 2. Odkedy to tak je, akoby ich viac zaujimali a cestou si vzdy uchlipnu.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum2. dubna 2017 14:25

Ty první nevím, dostala u veta injekci se 14ti denním účinkem. Pak enroxil a potom stomorgyl. Zkusím vyzpovídat předchozí majitelku. Fakt je, že ta ji v podstatě zachránila od paní, která už péči o své kočky nezvládala, takže si ji musela taky vypiplat. No, mysleli jsme, že víme, co si bereme domů, měli jsme ji doma tři týdny už o čtvrt roku dříve a bez potíží.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum2. dubna 2017 14:24

Stomorgyl jsme dávali, protože jako jeden z mála zabíral na bakterii, kterou měla v krku, a na rozdíl od toho předchozího líp zabíral tam, kde bylo třeba. Uvidíme, snad už atb nebude třeba. Teď z ní šílím, protože jsem ji od pátku neviděla pít. Ale průběžně do ní cpu mokré žrádlo a vývar z kuřetel, na záchůdek chodí normálně, tak se snažím neplašit.

Andrea Klegová
KocouřákAndrea Klegová  Datum2. dubna 2017 14:01

Nasadte jej to, co som spominala vcera. Nic z toho jej neublizi a moze jej to len pomoct. Nesmiete ale cakat zazraky za nejake 4 dni. Treba trpezlivost. Stomorgyl je na zuby. Velmi dobre atb je Ronaxan. Je to zaroven jedine atb, ktore akoby startuje imunitu. Mam ho doma pre pripad potreby stale. Moj vet napriklad nerad dava atb s postupnym uvolnovanim. Radsej ma pravidelne denne aplikovanie.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum2. dubna 2017 13:35

Ty první nevím, dostala u veta injekci se 14ti denním účinkem. Pak enroxil a potom stomorgyl. Zkusím vyzpovídat předchozí majitelku. Fakt je, že ta ji v podstatě zachránila od paní, která už péči o své kočky nezvládala, takže si ji musela taky vypiplat. No, mysleli jsme, že víme, co si bereme domů, měli jsme ji doma tři týdny už o čtvrt roku dříve a bez potíží.

Andrea Klegová
KocouřákAndrea Klegová  Datum2. dubna 2017 12:38

Janarim, niekedy sa stava, ze ked opadnu vsetky stresy, vyplavaju na povrch choroby a problemy, ktoe boli potlacovane stresmi. Rovnako sa tak stalo.aj u Patrika. Pokial je macka v strese, funguje u nej viac menej pud sebazachovy. A pisete, ze predtym bola vo voliere. Tam tiez isto nebolo vsetko len ok. Len to potlacovala mozno. Ake atb ste mali???

janarim
Kocouřákjanarim  Datum2. dubna 2017 11:30

Taky jsem asi poučenější aby příště budu chtít před nasazením antibiotik výtěry, pro jistotu. Je to naše druhá kočka, a Kocour takové potíže nikdy neměl, tak se učíme za pochodu.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum2. dubna 2017 11:30

Taky jsem asi poučenější aby příště budu chtít před nasazením antibiotik výtěry, pro jistotu. Je to naše druhá kočka, a Kocour takové potíže nikdy neměl, tak se učíme za pochodu.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum2. dubna 2017 11:27

Ach jo, teď si to po sobě čtu, oprava pravopisu na mobilu zase úřadovala.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum2. dubna 2017 11:24

Nemám tušení, máme ji od listopadu. Předtím byla venkovní, ale bydlela ve voliéře. Musím se zeptat. U nás je čistě bytová, tak u nás rozhodně už klíště chytit nemohla. Je ale možné, že v sobě něco měla a změnou prostředí se to rozjelo. Nejdřív to byl zánět spojivek, pak jsme zjistili astma, pak začala třepat uchem, a objevili jsme v něm zánět, pak se objevily potíže s polykáním a teď to gradovalo silným zánětem na mandlích a uzlinách. Mezitím jsme stihli kastraci, ale to bylo bez komplikací. Měla teď troje antibiotika, než jsme zjistili, co na v sobě za bakterií. Myslíme si, že ty třetí už na ni byly moc. No ale co se zvířetem, kterého tak bolí v krku, že přestalo žrát. Navíc nějaké lehké neurologické potíže jsme pozorovali dřív, jednu zorničku širší než druhou, jinak stažené fousky na levé straně. Nepřikládali jsme tomu že tak pozornost, ale možná to byla chyba.
Taky nikoho ze začátku nenapadlo, že pokaždé, když něco poléčíme, že se po pár týdnech objeví něco dalšího horšího. V pondělí jdeme k vetovi, chci s ním probrat, či dál. Strašně nerada bych o ní přišla

gwen
Kocouřákgwen  Datum2. dubna 2017 10:45

Jani, já tedy nevím vůbec jestli to lze, ale když jsem četla mozkomíšní mok - nemohla mít infikované klíště? Nevím, jestli to působí stejně jako na lidi....ale? Jedna z možností?

A taky doufám, že bude líp. dejte nám, prosím, vědět.

Reda
KocouřákReda  Datum1. dubna 2017 21:25

Snad už se to zlepší, držíme pěsti.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum1. dubna 2017 20:04

Díky moc za tipy, je to s ní jak na houpačce, jedno vyřešíme a objeví se další. Vet si myslí, že problém je nejspíš někde v hlavě - dutiny asi. Akorát už mu dochází možnosti. Ještě ho napadá odběr mozkomíšního moku. Nebo ČT.

micouša
Kocouřákmicouša  Datum1. dubna 2017 15:06

Tak to snad abych byla vážně vděčná za zlomyslnosti zběsilé žížaly. Beruško zkus být výjimečná tím že ty hnusný baciláky zcela a definitivně zaženeš. Držíme tlapičky.

Andrea Klegová
KocouřákAndrea Klegová  Datum1. dubna 2017 12:35

Testy na ledvinky taky ok?
Na imunitu pouzivam Betaglukan nebo lidsky Imunoglukan. Ale greba to brat dlhodobo. Minimalne 3 mesiace. V jej pripade klidne dlhsie. Rovnako tak by som mozno skusila injekcne podavat cca 14 dni Catosal. Je to vitaminova bomba. Nastartuje ju i k jedeniu. Ak ma ale problemy s travenim, skusila by som dlhodobo nasadit Citroenzymix. Denne 2ml striekackou zboku do tlamicky. Je to kysle, tak mozno bude protestovat. Urcite jej ani jedno neublizi, moze jej to len pomoct. Podavat aspon mesiac. Mam to bezne doma. Ucinky su asi take, ze navodzuju pocit hladu a energiu z jedla za ne organizmus vyuzivat vo svoj prospech. To znamena, ze zacne priberat. Rovnako tak je to super na upravu travenia. Len treba trpezlivost a nevzdat to po par dnoch.

janarim
Kocouřákjanarim  Datum1. dubna 2017 8:04

No jo, jsme z ní zoufalí, už zhubla o kilo, je doslova kost a kůže a pořád nechce skoro vůbec žrát. A pořád ji nebo trápí a nedaří se nám přijít na to, co. Ta bakterie v krku je snad už dostatečně spacifikovaná, protože jsme preventivně vysadili všechny léky. Pokud byste měli tip na něco, co by jí mohlo chutnat nebo zlepšit imunitu, tak by nám to dost pomohlo.

Karla z Končin
KocouřákKarla z Končin  Datum1. dubna 2017 7:43

Tobě se ty problémy teda nasbíraly.

Výše uvedené názory a komentáře nevyjadřují stanovisko Modrého kocouře.cz. Modrý kocouř.cz si vyhrazuje právo příspěvky odporující dobrým mravům, v rozporu se zákony nebo obsahující reklamu smazat.

Reklama
Kočkogalerie
Pravidla
Nápověda
E-mňauněte nám

Reklama

Modrý kocouř.cz (c) 2024

Všechna práva vyhrazena.
O stránkách
Ochrana osobních údajů
Politika využití cookies
Modrokocouří blog
Novinky
Nápověda
Reklama
Kontakt

Archivováno Národní knihovnou ČR
Facebook Twitter Google Plus Instagram YouTube

Tyto stránky používají soubory cookies, abychom vám usnadnili a zpříjemnili jejich procházení. Rozumím
Jak cookies používáme?

Top