<< Zobrazit předchozí téma | Zobrazit následující téma >> |
Autor |
Zpráva |
Alamka
Založen: 26.05.2008 Příspěvky: 460 Bydliště: Brno
|
Předmět: zoohit Přitlapkováno: 20. 1. 2010 11:34:55 |
|
|
Pozor! Kdo nakupujete u zooplusu/zoohitu a nevíte to, od 1.února hodlají zdražit produkty Royal Canin. |
|
|
Odpovědět
|
|
ZdenkaP
Založen: 08.06.2007 Příspěvky: 466 Bydliště: Brno
|
Předmět: Re: zoohit Přitlapkováno: 20. 1. 2010 12:20:28 |
|
|
Alamka napsal: | Pozor! Kdo nakupujete u zooplusu/zoohitu a nevíte to, od 1.února hodlají zdražit produkty Royal Canin. |
zřejmě zdraží český zoohit o to 1% zvýšené daně, stejně jako zdražili ostatní včetně Almiky - asi spíše koupím na rakouských výstavách, kde mi to přijde když ne levněji, tak nastejno.... _________________ Sweet Calimero*CZ
www.sweetcalimero.cz
Mimochodem, rozhovoříme-li se o kočkách, je téměř nemožné, abychom byli považováni za osoby zcela normální. (Dan Greenberg) |
|
|
Odpovědět
|
|
Alamka
Založen: 26.05.2008 Příspěvky: 460 Bydliště: Brno
|
Předmět: Re: zoohit Přitlapkováno: 20. 1. 2010 13:22:13 |
|
|
ZdenkaP napsal: |
zřejmě zdraží český zoohit o to 1% zvýšené daně, stejně jako zdražili ostatní včetně Almiky - asi spíše koupím na rakouských výstavách, kde mi to přijde když ne levněji, tak nastejno.... |
Já jsem primárně registrovaná u německého zooplus.de a přišlo mi to od nich. Argumentují zdražením surovin a souvisejících nákladů.
Mimochodem, nějak nemůžu donutit českou mutaci, aby mi zprávy chodily od nich, prostě jsem jednou začala u Němců a hotovo. Taky by mě zajímalo, když chodí ze zooplus.de hlášky o různých bonusech, jestli ty kódy platí i při objednávání ze zoohit.cz. Protože například akce typu "při nákupu něčeho něco dalšího zdarma" tedy zoohit nekopíruje. |
|
|
Odpovědět
|
|
Karin Š.
Založen: 29.05.2008 Příspěvky: 191 Bydliště: NJ
|
Předmět: Re: zoohit Přitlapkováno: 20. 1. 2010 14:55:06 |
|
|
Alamka napsal: |
Já jsem primárně registrovaná u německého zooplus.de a přišlo mi to od nich. Argumentují zdražením surovin a souvisejících nákladů.
Mimochodem, nějak nemůžu donutit českou mutaci, aby mi zprávy chodily od nich, prostě jsem jednou začala u Němců a hotovo. Taky by mě zajímalo, když chodí ze zooplus.de hlášky o různých bonusech, jestli ty kódy platí i při objednávání ze zoohit.cz. Protože například akce typu "při nákupu něčeho něco dalšího zdarma" tedy zoohit nekopíruje. |
Od české mutace zoohitu nechodí pro jistotu emaily vůbec žádné! Objednávala jsem minulý týden, zboží už je od pátku doma, ale email ještě dodnes nedorazil . Navíc jsem i vznesla dotaz přes jejich odkazový formulář a reakce taktéž žádná. Tato společnost mi přestává být sympatická . _________________ KŠ
www.britaci.estranky.cz |
|
|
Odpovědět
|
|
lucbic
Založen: 11.07.2009 Příspěvky: 55 Bydliště: Písek
|
Předmět: zoohit Přitlapkováno: 20. 1. 2010 15:21:56 |
|
|
Tak jsem včera objednala a normálně mi přišly maily o potvrzení a s čísly balíků a i GLS balíky vidí, tak zatím nepozoruji nic nekalého. Ale díky za zpráu o zdražení RC, moje kočeny se zamilovaly do RC Pure feline, tak ještě naobjednám do zásoby |
|
|
Odpovědět
|
|
ZdenkaP
Založen: 08.06.2007 Příspěvky: 466 Bydliště: Brno
|
Předmět: Přitlapkováno: 20. 1. 2010 15:36:37 |
|
|
Alamko, Karin, je úplně jedno, že jste zaregistrováni na německém zooplusu, vše je to jedna jediná firma. Pouze v Česku byla doména zooplus blokovaná, takže nakonec zvolili zoohit. Jsou to pouze jejich jazykové mutace a v jednotlivých zemích se liší akce i ceny, takže já se "bavím" přepočítáváním cen na německém, českém a anglickém zooplusu. Všechno zboží chodí z Německa, ať objednám tam či tam. Provázaná je platební karta a také body či chovatelská sleva. Veškerá korespondence s nimi je přes web dostupná, takže pokud neodpověděli, chce to jim poslat zprávu znovu - mně odpověděli vždy, byť někdy stylem "já o koze, oni o voze "
Takže pokud chodí nějaká upozornění, tak pouze z německého zooplusu, stejně jako jejich nabídkové či slevové akce nebo čísla kuponů, na ostatních mutacích si to musíte pohlídaty samy. Já jsem po dlouhé době, kdy jsem na českém měla problém s platební kartou, dnes na zoohitu objednávala, objednávku mám už potvrzenou mailem a peníze blokované v bance - strhávají je však až po dodání zboží.
Snad to bude stačit na vysvětlenou. _________________ Sweet Calimero*CZ
www.sweetcalimero.cz
Mimochodem, rozhovoříme-li se o kočkách, je téměř nemožné, abychom byli považováni za osoby zcela normální. (Dan Greenberg) |
|
|
Odpovědět
|
|
Silvie OK
Založen: 08.03.2008 Příspěvky: 479
|
Předmět: Přitlapkováno: 20. 1. 2010 17:23:25 |
|
|
No, pravdou je, že mé dvě poslední objednávky taky dorazily bez potvrzovacího emailu s čísly balíků. Úplně poslední objednávku jsem dělala na začátku ledna ve středu a v pátek jsem měla zboží doma, což mě dost překvapilo.
Co jsem s nimi kdy řešila přes email nebo formulář, byla jsem spokojená, odpověděli relativně rychle, ale slyšela jsem, že někdy jim to trvá opravdu i několik dní až týdnů |
|
|
Odpovědět
|
|
Alamka
Založen: 26.05.2008 Příspěvky: 460 Bydliště: Brno
|
Předmět: Re: zoohit Přitlapkováno: 20. 1. 2010 19:00:28 |
|
|
lucbic napsal: | Tak jsem včera objednala a normálně mi přišly maily o potvrzení a s čísly balíků a i GLS balíky vidí, tak zatím nepozoruji nic nekalého. Ale díky za zpráu o zdražení RC, moje kočeny se zamilovaly do RC Pure feline, tak ještě naobjednám do zásoby |
Mně taky potvrzovací maily s číslem zásiky přišly normálně.
Já jsem zrovna koupila deset kilo RC Indoor 27, kocourovi to vydrží na rok, takže v rámci expirační doby to sežere
ZdenkaP napsal: |
Alamko, Karin, je úplně jedno, že jste zaregistrováni na německém zooplusu, vše je to jedna jediná firma. |
Já vím Proto se divím, že na české stránce nemají úplně stejné akce jako na německé, jiné jsem neporovnávala. Některé mají, v některých se liší. A teď třeba přišla nabídka z německé stránky na ten šustivý tunel pro kočku zdrama, když objednám za 59 EUR, tak by mě právě zajímalo, jestli bych ten kód mohla použít při objednávce z české verze za ekvivalentní cenu. Ale zkoušet se mi to nechce
Rafinované je, že se může použít vždy jen jeden kód, už se mi stalo, že jsem měla k dispozici tři různé bonusy, holt něco propadlo. |
|
|
Odpovědět
|
|
lucbic
Založen: 11.07.2009 Příspěvky: 55 Bydliště: Písek
|
Předmět: doručení Přitlapkováno: 22. 1. 2010 18:30:50 |
|
|
Tak s rychlostí i potvrzováním a vůbec jsem spokojená. Ale co mi tedy působí násilí na duši je doručování. Filozofii GLS nechápu. Prostě pokud nejsem doma, tak mám smůlu. Buď je naháním po telefonu, nebo ještě hůř (to se mi stalo dneska) obíhám sousedy. Co to je za přístup dát mé věci k sousedům?? Ještě navíc k největšímu zvědavci a špiónovi, co většinu času snajpruje co kdo dělá. Co já mám komu vysvětlovat a poslouchat přitroublé řeči? Jsem se rozčílila jak už dlouho ne. Tedy jak mám ten obchod ráda, tak ještě jedna podobná osvěžující zkušenost a nechám si zajít chuť. Jdu se se svými pocity podělit s patřičnými orgány milých firem |
|
|
Odpovědět
|
|
Smeny
Založen: 25.11.2007 Příspěvky: 185 Bydliště: Hradec Králové
|
Předmět: Re: doručení Přitlapkováno: 22. 1. 2010 19:54:52 |
|
|
lucbic napsal: | Tak s rychlostí i potvrzováním a vůbec jsem spokojená. Ale co mi tedy působí násilí na duši je doručování. Filozofii GLS nechápu. Prostě pokud nejsem doma, tak mám smůlu. Buď je naháním po telefonu, nebo ještě hůř (to se mi stalo dneska) obíhám sousedy. Co to je za přístup dát mé věci k sousedům?? Ještě navíc k největšímu zvědavci a špiónovi, co většinu času snajpruje co kdo dělá. Co já mám komu vysvětlovat a poslouchat přitroublé řeči? Jsem se rozčílila jak už dlouho ne. Tedy jak mám ten obchod ráda, tak ještě jedna podobná osvěžující zkušenost a nechám si zajít chuť. Jdu se se svými pocity podělit s patřičnými orgány milých firem |
Toto mě u nich taky dost štve. U nás zrovna je to dost problematické, jsme totiž jeden barák s 300 byty v jednom vchodě. Ale má první zkušenost zatím dobrá. Ráno se nedozvonili (nevím proč, asi zamrzly kontakty zvonku nebo co), když jsem se šla mrknout zhruba ve 2h na schránku, tak jsem tam měla lísteček, zavolala a ještě dnes mi to přivezli znovu. Myslím, že by si ušetřili spoustu starostí a zajížděk, kdyby jako PPL volali ráno a domluvili se, zda v tu a tu dobu opravdu člověk je na uvedené adrese. |
|
|
Odpovědět
|
|
emilly
Založen: 24.03.2008 Příspěvky: 59
|
Předmět: Přitlapkováno: 22. 1. 2010 20:00:06 |
|
|
Já to řeším tak, že si nechávám balíky posílat do práce. |
|
|
Odpovědět
|
|
Karin Š.
Založen: 29.05.2008 Příspěvky: 191 Bydliště: NJ
|
Předmět: Re: doručení Přitlapkováno: 22. 1. 2010 20:03:11 |
|
|
lucbic napsal: | Tak s rychlostí i potvrzováním a vůbec jsem spokojená. Ale co mi tedy působí násilí na duši je doručování. Filozofii GLS nechápu. Prostě pokud nejsem doma, tak mám smůlu. Buď je naháním po telefonu, nebo ještě hůř (to se mi stalo dneska) obíhám sousedy. Co to je za přístup dát mé věci k sousedům?? Ještě navíc k největšímu zvědavci a špiónovi, co většinu času snajpruje co kdo dělá. Co já mám komu vysvětlovat a poslouchat přitroublé řeči? Jsem se rozčílila jak už dlouho ne. Tedy jak mám ten obchod ráda, tak ještě jedna podobná osvěžující zkušenost a nechám si zajít chuť. Jdu se se svými pocity podělit s patřičnými orgány milých firem |
Co Vás na tom až tak rozčílilo? Ano, sice to nemají vychytané a opravdu by mohli před příjezdem telefonovat, ale dotyčný řidič asi těžko bude znát poměry u Vás a nebude tušit, že se zrovna trefí na pána, kterého nemusíte . Dělá to tak spousta firem - i my kolikrát doma míváme balíček určený pro někoho jiného. Vždycky jim nechají ve schránce lístek, u koho balík je a lidé si příjdou. Co kdybychom místo toho třeba všichni, kterým se to nelíbí napsali na zoohit, zdali by nemohli před dodáním telefonovat? Sice asi těžko budou měnit něco, co mají zavedeno a jim to zjevně vyhovuje, ale pokud těch dotazů bude více, tak se třeba něco pohne??? _________________ KŠ
www.britaci.estranky.cz |
|
|
Odpovědět
|
|
Smeny
Založen: 25.11.2007 Příspěvky: 185 Bydliště: Hradec Králové
|
Předmět: Re: doručení Přitlapkováno: 22. 1. 2010 20:14:40 |
|
|
Karin Š. napsal: |
Co Vás na tom až tak rozčílilo? Ano, sice to nemají vychytané a opravdu by mohli před příjezdem telefonovat, ale dotyčný řidič asi těžko bude znát poměry u Vás a nebude tušit, že se zrovna trefí na pána, kterého nemusíte . Dělá to tak spousta firem - i my kolikrát doma míváme balíček určený pro někoho jiného. Vždycky jim nechají ve schránce lístek, u koho balík je a lidé si příjdou. Co kdybychom místo toho třeba všichni, kterým se to nelíbí napsali na zoohit, zdali by nemohli před dodáním telefonovat? Sice asi těžko budou měnit něco, co mají zavedeno a jim to zjevně vyhovuje, ale pokud těch dotazů bude více, tak se třeba něco pohne??? |
No, mně osobně vadí už jenom to, že to nechávají u někoho jiného. Mám to zaplacené a jak to z toho člověka dostanu? Ne všichni jsou slušní a vymáhat si to potom...prostě je to moje věc a mám ji dostat do rukou.
A jinak psát na zoohit asi nemá moc smysl, toto je věc GLS. |
|
|
Odpovědět
|
|
Karin Š.
Založen: 29.05.2008 Příspěvky: 191 Bydliště: NJ
|
Předmět: Re: doručení Přitlapkováno: 22. 1. 2010 20:43:17 |
|
|
No, mně osobně vadí už jenom to, že to nechávají u někoho jiného. Mám to zaplacené a jak to z toho člověka dostanu? Ne všichni jsou slušní a vymáhat si to potom...prostě je to moje věc a mám ji dostat do rukou.
A jinak psát na zoohit asi nemá moc smysl, toto je věc GLS.[/quote]
No já nevím, ale mě peníze strhávají až po doručení, takže v době předání nic ještě zaplaceno nemám a navíc po mě vždy chtějí i OP a podpis, kde by jste nebyla uvedená Vy, takže asi by se s tím v tomto případě něco dělat dalo. Ano, je to struktura GLS, ale zoohit přes ně posílá a objednávám si zboží u zoohitu, takže pokud se zákazníkům něco nelíbí, měli by to nejspíše řešit oni. otázkou je, jestli s tím mají problém i v zahraničí a není to jen s prominutím věčně nespokojený český človíček. I když mě by ten telefonát předem také vyhovoval - ne, že ne _________________ KŠ
www.britaci.estranky.cz |
|
|
Odpovědět
|
|
Smeny
Založen: 25.11.2007 Příspěvky: 185 Bydliště: Hradec Králové
|
Předmět: Re: doručení Přitlapkováno: 22. 1. 2010 22:41:35 |
|
|
Karin Š. napsal: |
No já nevím, ale mě peníze strhávají až po doručení, takže v době předání nic ještě zaplaceno nemám a navíc po mě vždy chtějí i OP a podpis, kde by jste nebyla uvedená Vy, takže asi by se s tím v tomto případě něco dělat dalo. Ano, je to struktura GLS, ale zoohit přes ně posílá a objednávám si zboží u zoohitu, takže pokud se zákazníkům něco nelíbí, měli by to nejspíše řešit oni. otázkou je, jestli s tím mají problém i v zahraničí a není to jen s prominutím věčně nespokojený český človíček. I když mě by ten telefonát předem také vyhovoval - ne, že ne |
Nechtělo se mi kvůli tomuto speciálně zařizovat kartu s povolením k inkasu, platím tedy příkazem předem.
Možná to vymyhatelné je, ale stojí to za ty tahanice? Prostě mi ten systém nepřijde příliš dobrý a odvolávat se na to, že v zahraničí jsou asi slušnější nebo spokojenější...no nevim.
Nemám nic proti tomu, když mě nezastihnou, tak lístek, telefon a pak depo. Ale vadí mi, když věc, která má být doručena mně je doručena někomu jinému. |
|
|
Odpovědět
|
|
tatiana
Založen: 30.09.2007 Příspěvky: 2163 Bydliště: Plzeňský kraj
|
Předmět: Re: doručení Přitlapkováno: 23. 1. 2010 9:19:25 |
|
|
[quote="Smeny"] Karin Š. napsal: |
Nemám nic proti tomu, když mě nezastihnou, tak lístek, telefon a pak depo. Ale vadí mi, když věc, která má být doručena mně je doručena někomu jinému. |
Když se vám to nelíbí, je třeba dát vědět zoohitu. Ten mám smlouvu s přepravcem a ten může námitky svých zákazníků předat dál.
My jsme zákazník jedné firmy, co nám také vozí zboží přes dopravce. Jednu dobu dopravce změnili a začal k nám jezdit řidič, nerudnej, protivnej, vyvolávající hádky, neochotnej.... měli jsme z něj pokaždé psotník a hádali jsme se, kdo z nás půjde přebírat zboží-nikdo s ním jednat nechtěl. Stěžovala jsem si tedy zástupci oné firmy-opakovaně. A zřejmě jsem nebyla jediná, protože po nějaké-ne příliš dlouhé době-přepravce změnili a začal k nám jezdit člověk úplně normální, ochotný, bezkonfliktní. A už je nám jedno, kdo z nás půjde zboží přebrat
Kdybych se neozvala a jiní zřejmě taky, tak se dodnes nic nezměnilo.
Jinak v německém zooplusu teď mají akci na konzervičky Cosma-vřele doporučuji-kam se hrabe Shinycat-je to samé maso, bez konzervantů-jsou to jediné konzervy, které bez rozdílu s nadšením baští VŠECHNY moje kočky. Teď je mají v akci za dobrou cenu. _________________ Tatiana, Claudius, Čuk, Gek, Baldík, Šantí, Bivoj, Fay, Max, Bejby a Adam-in memoriam
http://www.prestickekocenky.cz |
|
|
Odpovědět
|
|
Karin Š.
Založen: 29.05.2008 Příspěvky: 191 Bydliště: NJ
|
Předmět: Re: doručení Přitlapkováno: 23. 1. 2010 9:43:52 |
|
|
[quote="tatiana"][quote="Smeny"] Karin Š. napsal: |
Nemám nic proti tomu, když mě nezastihnou, tak lístek, telefon a pak depo. Ale vadí mi, když věc, která má být doručena mně je doručena někomu jinému. |
Tatiano, to není moje citace, ale od Smeny. Já s tím takový problém nemám. Vzhledem k tomu, že své sousedy považuji za slušné a navíc jsem v baráku jediná, kdo má kočky, tak nevím, k čemu by jim ty kočičí potřeby byly, navíc mi to v klidu předají. (Ale telefonát s domluvou by od věci nebyl) Já jsem již výše psala, aby se ti, co se jim něco nelíbí ozvali na zoohit, ale zase z toho plynou samé "ALE", že je to GLS apod.
Já mám ještě i jiné řešení - je spousty jiných variant, kde si objednat, pokud zde nejsem spokojená... _________________ KŠ
www.britaci.estranky.cz |
|
|
Odpovědět
|
|
tatiana
Založen: 30.09.2007 Příspěvky: 2163 Bydliště: Plzeňský kraj
|
Předmět: Přitlapkováno: 23. 1. 2010 11:56:41 |
|
|
Sorry, Karin .
Já jen chtěla říct, že brečet je vždy třeba na příslušném hrobě . A tím rozhodně není přepravní společnost, ale dodavatel.
A nakonec je to tak, dnes máme plno jiných možností. _________________ Tatiana, Claudius, Čuk, Gek, Baldík, Šantí, Bivoj, Fay, Max, Bejby a Adam-in memoriam
http://www.prestickekocenky.cz |
|
|
Odpovědět
|
|
ZdenkaP
Založen: 08.06.2007 Příspěvky: 466 Bydliště: Brno
|
Předmět: Přitlapkováno: 23. 1. 2010 15:36:13 |
|
|
citace: | Smeny napsala: Možná to vymahatelné je, ale stojí to za ty tahanice? Prostě mi ten systém nepřijde příliš dobrý a odvolávat se na to, že v zahraničí jsou asi slušnější nebo spokojenější...no nevim. |
Smeny, ale ono Vás opravdu nic nenutí nakupovat tam, kde nejste spokojena. Já jsem s nimi měla dohady jen jednou ohledně věcí, které zřejmě vypadly z rozmasakrované krabice - ale peníze poslali na účet přes kartu a bylo to. Mimochodem vidím, že balení je poslední dobou lepší, neb já objednávám opravdu hodně - i pro známé - takže není vzácností, že mi přijdou tři 20 kg balíky -- a to tedy nevím, kdo ze sousedů by mi je vzal. Pracuji na směny, takže si objednávám tak, aby mi to přišlo, když jsem doma. Pokud ne, tak si to nechám poslat do práce. S GLS mám mnohem lepší zkušenost, než s PPL, která to vozila dřív. VŽDY ráno volají, takže v mezích možností rozvozu se s řidičem dohodnu. Jistě záleží na GLSce v daném místě.
Jinak - objednala jsem v Zoohitu ve středu 13.30, v pátek ráno volali, že balíky došly!! Pro srovnání - v Allpet jsem objednávala pro svého nemocného jezevčíka dost urgentně nutriční nápoj. 18.1. Včera jsem se dívala do webové objednávky a trčela tam, že se vyřizuje!!! Samozřejmě odpověď na PROSBU, že to opravdu potřebuji brzy, žádná Takže můžu doufat, že Jolly dřív neumře na nedostatek živin, než mi to z Allpetu pošlou!!! Takže Allpet poprvé, Allpet naposledy _________________ Sweet Calimero*CZ
www.sweetcalimero.cz
Mimochodem, rozhovoříme-li se o kočkách, je téměř nemožné, abychom byli považováni za osoby zcela normální. (Dan Greenberg) |
|
|
Odpovědět
|
|
Silvie OK
Založen: 08.03.2008 Příspěvky: 479
|
Předmět: Re: doručení Přitlapkováno: 23. 1. 2010 20:03:36 |
|
|
[quote="tatiana"] Smeny napsal: | Karin Š. napsal: |
Nemám nic proti tomu, když mě nezastihnou, tak lístek, telefon a pak depo. Ale vadí mi, když věc, která má být doručena mně je doručena někomu jinému. |
Když se vám to nelíbí, je třeba dát vědět zoohitu. Ten mám smlouvu s přepravcem a ten může námitky svých zákazníků předat dál.
My jsme zákazník jedné firmy, co nám také vozí zboží přes dopravce. Jednu dobu dopravce změnili a začal k nám jezdit řidič, nerudnej, protivnej, vyvolávající hádky, neochotnej.... měli jsme z něj pokaždé psotník a hádali jsme se, kdo z nás půjde přebírat zboží-nikdo s ním jednat nechtěl. Stěžovala jsem si tedy zástupci oné firmy-opakovaně. A zřejmě jsem nebyla jediná, protože po nějaké-ne příliš dlouhé době-přepravce změnili a začal k nám jezdit člověk úplně normální, ochotný, bezkonfliktní. A už je nám jedno, kdo z nás půjde zboží přebrat
Kdybych se neozvala a jiní zřejmě taky, tak se dodnes nic nezměnilo.
Jinak v německém zooplusu teď mají akci na konzervičky Cosma-vřele doporučuji-kam se hrabe Shinycat-je to samé maso, bez konzervantů-jsou to jediné konzervy, které bez rozdílu s nadšením baští VŠECHNY moje kočky. Teď je mají v akci za dobrou cenu. |
Souhlasím s tatianou, po konzervě Cosma se náš Damián může utlouct, nad Shiny cat ohrnuje nos, a to ji dříve zbožňoval. Kupujeme ze zoohitu Miamor konzervy a Cosma konzervy a cena je mnohem příznivější, než u Shiny Cat, několik korun na 100g.
Co se týče GLS - pokud máte čísla balíků, stačí zavolat na českou GLS, vyptat si telefonní číslo řidiče a přímo s ním se domluvit. Problém je v tom, že už potřetí mi zoohit čísla balíků neposlal, takže s GLS jsem se nedomluvila. Každopádně, má zkušenost - pokud je jeden den zásilka za zoohitu odeslána (zjistíte při přihlášení), třetí den ji mám doma. |
|
|
Odpovědět
|
|
Aélinnel
Založen: 30.10.2009 Příspěvky: 358
|
Předmět: Přitlapkováno: 24. 1. 2010 19:46:25 |
|
|
Tak po nynější zkušenosti uvažuji, že s českými internetovými obchody končím.Ještě si promyslím,jestli nevezmu na milost allpet.
Před dvěma týdny jsem objednávala na exo-eko.cz granule Biomill a stelivo s tím,že bych to měla mít nejpozději tento týden doma.Sice mi zezačátku napsali že objednávku přijali,objednávka se zpracovává,ale od té doby ani ťuk.Takže kočině nevyzbyly granule-objednávám ty dva týdny s předstihem,kdyby se něco seklo.Měla Hills,takže jsem chtěla sehnat 400g kitten,nicméně u nás neměli,tak jsem v zoufalství koupila RC.Ne že by bylo špatné,ale teďka má smíchané RC a Hills v misce a za tři týdny zase přechod na Biomill..naštěstí kočina nemá problémy se změnou granulí.Ale ta doba dodání mne dusí.
S allpetem čekám cca týden(kdyby měli Biomill,objednala bych tam),na anbio.cz jsem objednávala pelíšek v půlce prosince a dorazil před týdnem.
Uvažuji o zoohitu,jediné co mně trochu vadí je GLS a to,že potřebuju kartu nebo účet k zaplacení(ano,jsem jedna z těch divných lidí,kteří nervózně podupávají nohou,pokud v obchoďáku někdo přede mnou platí kartou a v případě dlouhočasového problému je schopný tam v záchvatu agrese nechat plný košík a odejít.) |
|
|
Odpovědět
|
|
tatiana
Založen: 30.09.2007 Příspěvky: 2163 Bydliště: Plzeňský kraj
|
Předmět: Přitlapkováno: 24. 1. 2010 21:59:49 |
|
|
Doporučuji vyzkoušet http://www.svetkrmiv.cz/ nebo http://www.krmeni.cz - naprostá spokojenost, rychlé jednání i dodání. _________________ Tatiana, Claudius, Čuk, Gek, Baldík, Šantí, Bivoj, Fay, Max, Bejby a Adam-in memoriam
http://www.prestickekocenky.cz |
|
|
Odpovědět
|
|
April
Založen: 08.11.2004 Příspěvky: 2716 Bydliště: Praha
|
Předmět: Přitlapkováno: 25. 1. 2010 8:13:34 |
|
|
ZdenkaP napsal: | Pro srovnání - v Allpet jsem objednávala pro svého nemocného jezevčíka dost urgentně nutriční nápoj. 18.1. Včera jsem se dívala do webové objednávky a trčela tam, že se vyřizuje!!! Samozřejmě odpověď na PROSBU, že to opravdu potřebuji brzy, žádná Takže můžu doufat, že Jolly dřív neumře na nedostatek živin, než mi to z Allpetu pošlou!!! Takže Allpet poprvé, Allpet naposledy |
Tohle mi trochu přijde jako "kdo chce psa bít, hůl si najde". Ono přece pokud je zapotřebí něco opravdu urgentně, je lepší dojít si na veterinu, ne? Jinak tohle nemusí být problém Allpetu, ale může to viset u jejich dodavatele, který daný výrobek třeba nemá hned skladem.
Btw. mně tam statut "vyřizuje se" trčí třeba ještě dva dny po tom, kdy si objednávku osobně převezmu. _________________ Týden samomluvy v rámci vlákna zkrotí ledasjaké bouřliváky. |
|
|
Odpovědět
|
|
ZdenkaP
Založen: 08.06.2007 Příspěvky: 466 Bydliště: Brno
|
Předmět: Přitlapkováno: 25. 1. 2010 14:24:55 |
|
|
April napsal: | ZdenkaP napsal: | Pro srovnání - v Allpet jsem objednávala pro svého nemocného jezevčíka dost urgentně nutriční nápoj. 18.1. Včera jsem se dívala do webové objednávky a trčela tam, že se vyřizuje!!! Samozřejmě odpověď na PROSBU, že to opravdu potřebuji brzy, žádná Takže můžu doufat, že Jolly dřív neumře na nedostatek živin, než mi to z Allpetu pošlou!!! Takže Allpet poprvé, Allpet naposledy |
Tohle mi trochu přijde jako "kdo chce psa bít, hůl si najde". Ono přece pokud je zapotřebí něco opravdu urgentně, je lepší dojít si na veterinu, ne? |
April, to myslíte vážně, že "chci psa bít" ? Trochu silné slovo, neznáte-li pozadí. Vetové tohle také běžně nevedou, musel by objednat a vzhledem k tomu, že na vyšetření jsem byla ve Žďáře nad Sázavou z Brna, tak by to bylo trochu nepraktické??? A tak jsemm našla Allpet, který to dokonce inzeruje na titulní stránce (viyo), takže jsem objednala.
Dodám jen, že objednávka tam visí stále, doma ji opravdu nemám, na mou již druhou prosbu nereagují - takže patrně objednávku zruším a zavolám si někam, kde to budou mít k odeslání ihned. Bohudík jsem neplatila předem!
Howg. _________________ Sweet Calimero*CZ
www.sweetcalimero.cz
Mimochodem, rozhovoříme-li se o kočkách, je téměř nemožné, abychom byli považováni za osoby zcela normální. (Dan Greenberg) |
|
|
Odpovědět
|
|
April
Založen: 08.11.2004 Příspěvky: 2716 Bydliště: Praha
|
Předmět: Přitlapkováno: 25. 1. 2010 16:12:53 |
|
|
Jak silné slovo? Vždyť je to normální řečnický obrat.
A pozadí - to je přesně ono, vetové to běžně nevedou a musí to objednávat a internetové obchody na tom nebývají jinak, což logicky, nemají-li to skladem veterináři, těžko to bude mít skladem netový obchod. A ten obchod je závislý na dodání od svého dodavatele..
Jinak ten viyo jsem kdysi viděla na www.veterinarnipece.cz v nabídce. Zda skladem, nevím, ale jsou to přímo veterináři. _________________ Týden samomluvy v rámci vlákna zkrotí ledasjaké bouřliváky. |
|
|
Odpovědět
|
|
Aélinnel
Založen: 30.10.2009 Příspěvky: 358
|
Předmět: Přitlapkováno: 25. 1. 2010 17:03:05 |
|
|
A Zdenko volala jste tam?Brali to?Co Vám řekli?
Mám s nimi volací zkušenost dobrou,elektronickou poštou už to jde hůř.
Jinak k tomu nápoji Viyo-přijde mi to maličko jako lidský Actimel a nevím zdali máte tušení,ale Actimel je v podstatě reklamní tah - je v něm to samé co v jogurtu, mamka vystudovala potravinářskou chemii.Prostě jenom tahačka na peníze.Tím nechci říct,že Jollymu nemůže Viyo pomoci,ale nevkládala bych do toho hlavní naděje.Jinak hodně štěstí s léčbou! |
|
|
Odpovědět
|
|
ZdenkaP
Založen: 08.06.2007 Příspěvky: 466 Bydliště: Brno
|
Předmět: Přitlapkováno: 25. 1. 2010 19:30:37 |
|
|
Aélinnel napsal: | A Zdenko volala jste tam?
Jinak k tomu nápoji Viyo-přijde mi to maličko jako lidský Actimel a nevím zdali máte tušení,ale Actimel je v podstatě reklamní tah - je v něm to samé co v jogurtu, mamka vystudovala potravinářskou chemii.Jinak hodně štěstí s léčbou! |
Volala - dnes, paní nebyla moc sdílná a prý tento týden... Není skladem, já bych si představovala, že by to mělo být jako i u jiných českých firem - vím, že nemohou mít skladem vše - ale někde mají označeno "je skladem" nebo dodání 3-5 dnů. A když inzerují na hlavní straně, právě proto jsem předpokládala, že to budou mít.
Jinak složení by mělo být obdobné jako u Calopet pasty, tu on nemůže, poněvadž je mastná. Je to kompletní potrava včetně bílkovin, tuku a všech vitamínů a minerálů, nevím proč to označují jakjo prebiotický nápoj...
Tady najdete složení, pokud Vás zajímá:
http://www.veterinarnipece.cz/viyo-veterinary-napoj-3548.html
Díky za přání, potěší - a viyo by mělo být jen doplňkové, poněvadž musí dostávat menší porce, přičemž po 15 hodině už nemůže žrát, tak proto to mám doplnit viyem. Vyzkouším, uvidím, zkusím vše, co by mu pomohlo - ale to už sem nepatří. _________________ Sweet Calimero*CZ
www.sweetcalimero.cz
Mimochodem, rozhovoříme-li se o kočkách, je téměř nemožné, abychom byli považováni za osoby zcela normální. (Dan Greenberg) |
|
|
Odpovědět
|
|
Alena V.
Založen: 23.02.2007 Příspěvky: 683 Bydliště: Praha
|
Předmět: Přitlapkováno: 25. 1. 2010 21:26:56 |
|
|
To přesně odpovídá mým negativním zkušenostem s Allpetem. Přitom mi zase tak nevadí delší dodací lhůta, obvykle totiž pbjednávám krmivo i stelivo v předstihu. V Allpetu mi opakovaně mou objednávku prostě zrušili, protože zboží nebylo skladem. Jednou mě o tom informovali SMS, podruhé jsem se to dozvěděla až po mém dotazu. Ani jednou se mě nikdo nezeptal jestli nechci objednat jiné zboží nebo jestli na zboží počkám. Objednávám u více e-shopů a s většinou jsem spokojená, ale Allpet už asi ne a ani Zoohit pro mě asi nebude to pravé, protože mi už dvakrát nechali objednávku na poště a to mi nevyhovuje, obzvlášť když mi přišly dva balíky plné konzerv, které opravdu není v mých silách dotáhnout z pošty domů. |
|
|
Odpovědět
|
|
ZdenkaP
Založen: 08.06.2007 Příspěvky: 466 Bydliště: Brno
|
Předmět: Přitlapkováno: 25. 1. 2010 22:02:54 |
|
|
Alena V. napsal: | Allpet už asi ne a ani Zoohit pro mě asi nebude to pravé, protože mi už dvakrát nechali objednávku na poště a to mi nevyhovuje, obzvlášť když mi přišly dva balíky plné konzerv, které opravdu není v mých silách dotáhnout z pošty domů. |
Aleno, já zírám, NA POŠTĚ??? U vás v Praze přijde zoohit Českou poštou??? U nás jezdilo PPL, teď GLS a bez problému, je samozřejně pak na ochotě daného řidiče, zda mi 30 kg balíky nacpe do auta, odkud si to postupně vynosím - ale ti už je jiná storry. To si teda nedovedu představit, že bych pro tyhle balíky měla chodit na poštu _________________ Sweet Calimero*CZ
www.sweetcalimero.cz
Mimochodem, rozhovoříme-li se o kočkách, je téměř nemožné, abychom byli považováni za osoby zcela normální. (Dan Greenberg) |
|
|
Odpovědět
|
|
Smeny
Založen: 25.11.2007 Příspěvky: 185 Bydliště: Hradec Králové
|
Předmět: Re: doručení Přitlapkováno: 26. 1. 2010 12:48:40 |
|
|
tatiana napsal: |
Když se vám to nelíbí, je třeba dát vědět zoohitu. Ten mám smlouvu s přepravcem a ten může námitky svých zákazníků předat dál.
|
A není jednodušší mluvit přímo s GLS? Z čistě laického hlediska bych to řešila přímo s "problémovým" místem, ne zprostředkovaně. |
|
|
Odpovědět
|
|
|