Zaregistrovat se   Přitlapkovat se
Přitlapkujte se tady:

Jméno:   Heslo:    

Pokud ještě nemáte svůj modrokocouří účet, zaregistrujte se!
Zapomněli jste heslo?
Vyhledávání

zavracení

Fórum: Trávení

<< Zobrazit předchozí téma | Zobrazit následující téma >>  
Autor Zpráva
Martiska
Anonymní





Předmět: zavracení
PříspěvekPřitlapkováno: 18. 6. 2006 12:03:07
Odpovědět s citátem

Dobrý den potřebovala bych moc poradit!Dostala jsem v úterý kocourka,je moc hravi a přítulný,ale mám problém je moc vybíravé nechce granule,ani maso pro koťata s rejží,má moc rád mléčné výrobky takže jsem mu dávala sušené mléko s piškoty,bilý jogurt a včera jsem mu dala jeden čtvereček taveného sýra se šunkou,ale asi po 1-2 hodinách začlo zvracet,je možné že mu vadili ty kousky v tom??A ještě mám prosbičku jsou mu 2 měsíce a není očkované a ani odčervené vše necháme udělat tento týden mohu se jen zeptat kolik mě to bude stát jsem ještě studentka tak jen abych věděla kolik si mám sebou vzít!
A kdby jste mi mohli dát nějakou radu co by mohlo papkat děkuji moc
Odpovědět 
Anonymní






Předmět: Re: zavracení
PříspěvekPřitlapkováno: 18. 6. 2006 16:06:19
Odpovědět s citátem

Martiska napsal:
Dobrý den potřebovala bych moc poradit!Dostala jsem v úterý kocourka,je moc hravi a přítulný,ale mám problém je moc vybíravé nechce granule,ani maso pro koťata s rejží,má moc rád mléčné výrobky takže jsem mu dávala sušené mléko s piškoty,bilý jogurt a včera jsem mu dala jeden čtvereček taveného sýra se šunkou,ale asi po 1-2 hodinách začlo zvracet,je možné že mu vadili ty kousky v tom??A ještě mám prosbičku jsou mu 2 měsíce a není očkované a ani odčervené vše necháme udělat tento týden mohu se jen zeptat kolik mě to bude stát jsem ještě studentka tak jen abych věděla kolik si mám sebou vzít!
A kdby jste mi mohli dát nějakou radu co by mohlo papkat děkuji moc