Zaregistrovat se   Přitlapkovat se
Přitlapkujte se tady:

Jméno:   Heslo:    

Pokud ještě nemáte svůj modrokocouří účet, zaregistrujte se! Registrací souhlasíte s podmínkami používání.
Zapomněli jste heslo?
Vyhledávání

Nahrává se...

Anketa: Kde svým kočičákům nakupujete?

Datum12. září 2016  |  AutorFilip  |  Zobrazení celkem/dnes1 807x / 1x

Granule pro kočky
Granule pro kočky. FreeImages.com/Kerem Yucel

Máte oblíbený internetový nebo kamenný obchod?

Máte špatné zkušenosti, na které chcete upozornit? Máte nějaká doporučení nebo osvědčená místa k nákupu?

Kupujete vše, tedy granule, konzervy, stelivo a třeba i škrabadlo na jednom místě, nebo každou věc jinde?

Využíváte a vyplatí se věrnostní programy?

Podělte se o zkušenosti s ostatními.




Tagy ?

anketaobchod


Obsah se nahrává...


Sdílejte!  |  O sdílení
Sdílet přes e-mail Sdílet na Facebooku Odeslat pomocí Facebook Messengeru Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+





25 komentářů

Pro přidání komentáře se prosím přitlapkujte.

mdeknight
Kocouřákmdeknight  Datum5. října 2016 15:29

My také nejvíc nakupujeme na Zoohitu, granule pak u nás ve zverimexu a když jedeme někam na výlet, tak přivezeme Dafči nějakou malou mlsku na udobřenou :- )

Pája6
KocouřákPája6  Datum3. října 2016 21:53

Jejda jejda, ja zrovna čekám balík od České pošty, zásilku z Bitiby ☺. Tak snad má pan Veselý dovolenou ...

ašek
Kocouřákašek  Datum2. října 2016 2:23

veselosti Veselého
Včera v 13:11 | KOČKOMILCI

Neukončená anabáze s firmou BITIBA (aneb veselosti Josefa Veselého)

5.9.2016 jsem učinil objednávku (74029873) u Bitiba a po doručení 13.9.2016 píši e-mail:
"Dobrý den, v zásilce chyběl Furmaster kartáč na plstnatou srst, XL - vel. XL: šířka kartáče 9,5 cm.
Pravda je, že balík dorazil notně zdecimovaný a evidentně nově přelepovaný, tedy nevím, zda chyba je u dodavatele či České pošty. Co vidím jako špatné je kombinaci objednaného zboží za každou cenu narvat do jedné nekvalitní krabice.
Snad námět k jakési změně, hezký den, .."


14.9.2016 přichází odpověď:
"Vážený pane…,
děkujeme Vám za Váš email a velmi se omlouváme za chybějící zboží z objednávky 74029873.
Za chybějící zboží Vám u nás vzniká přeplatek 269 Kč (zaplacená cena za zboží - tedy cena zboží nižší o případné slevy uplatněné v objednávce)
K úspěšnému převedení této částky na Vaše bankovní konto nám prosím sdělte Vaše číslo účtu v mezinárodním formátu (kódy IBAN a SWIFT).
Děkujeme Vám za spolupráci.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Josef Veselý
Váš bitiba
zákaznický servis"
Reaguji obratem 14.9.2016:
"Dobrý den,
domnívám se, že lepším řešením by bylo, když při mé příští objednávce přibalíte i chybějící kartáč. Bylo by to možné? Hezký den, …".
Reakce žádná, zřejmě zákaznický servis nenašel v manuálu odpověď na otázku "Bylo by to možné?" Smějící se

27.9.2016 činím další objednávku (75083489) a současně odesílám e-mail:
"Dobrý den,
učinil jsem další objednávku, s přátelským očekáváním svým i našich kocouřů, očekávám, že doplníte z předcházející objednávky chybějící kartáč, hezký den, …".
28.9.2016 přichází reakce:
"Vážený pane …,
děkujeme Vám za Váš email.
Snažíme se, aby se objednávky k našim zákazníkům dostávaly co nejdříve.
Vaše objednávka 75083489 ze dne 27.09.2016 byla již předána dopravci.
Velmi nás to mrzí, avšak z toho důvodu již bohužel nebylo možné Vaši objednávku změnit.
V případě dobírek je k zapotřebí se s námi telefonicky spojit před odesláním objednávky a jeden z našich operátorů Vám zmíněný produkt do objednávky vloží manuálně ihned poté co ji odešlete.
Děkujeme Vám za pochopení.
Věříme, že Vás i přesto budeme moci opět přivítat jako zákazníka v našem obchodě www.bitiba.cz
S pozdravem a přáním hezkého dne
Josef Veselý
Váš bitiba
zákaznický servis"
reaguji obratem 28.9..2016:
"začínáte mě bavit,
když dnes oznámím, že zítra učiním další objednávku, toho kartáče se dočkám??"
odpověď z 29.9.2016 a to už je pobavením pro všechny:
"Vážený pane …,
děkujeme Vám za Váš email.
Abychom mohli Váš dotaz co nejpřesněji zodpovědět, prosíme Vás o zaslání Vašeho dotazu spolu s číslem Vaší objednávky nebo číslem produktu, kterého se Váš dotaz týká.
Bez těchto údajů bohužel zodpovězení Vašeho dotazu není možné.
Děkujeme Vám za spolupráci.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Váš bitiba
zákaznický servis"

Tady už se dotyčný Josef Veselý ve své veselosti nestihl ani podepsat!

Kačna
KocouřákKačna  Datum22. září 2016 14:53

Asi jako většina tady: Zoohit (Royal Canin). A něco málo v místním zveráči

ween
Kocouřákween  Datum15. září 2016 21:06

jo jo, tyhle mají oba kluci moooc rádi ..teda ty cosma...

Annie626
KocouřákAnnie626  Datum15. září 2016 17:58

Jj, to jsou ony.

Lenka Macháčková
KocouřákLenka Macháčková  Datum15. září 2016 17:17

Annie,ano,moc chutnají,ale jen Růžovi :)))))) On totiž každý má rád úplně něco jiného :-) Pamlsky i od Felixe....Ono toho je...co jim chutná....ale i naopak...vždy se to sní a když né,tak to jde venkovním kočičkám a jsou za to vděčné :))) Tady ty pamlsky :-)

Fotka u komentáře
janarim
Kocouřákjanarim  Datum14. září 2016 19:22

U nás hlavně na zoohitu, kockolit občas na profizoo, nedávno jsme objevili eshop U pejska, tam kupujeme jeden druh granulí

Annie626
KocouřákAnnie626  Datum14. září 2016 15:53

Lenko, chutnají u vás pamlsky Cosma? Konzervy Cosma u nás vedou, ale jednou jsme dostali Cosma pamlsky a nakonec se snědly, ale všichni naprosto zbožňují Felixe.

inusanka
Kocouřákinusanka  Datum14. září 2016 13:29

ZOOHIT - granule Purizon, kapsičky a konzervy různé. Zakysanou smetanu v Lidlu a maso u řezníka. Preferují kuřecí a vepřové, popřípadě krůtu

Lenka Macháčková
KocouřákLenka Macháčková  Datum13. září 2016 18:22

My všechno nakupujeme buď ZOOHIT,nebo BITIBA...Granulky Royal Canin MCO a Concept for Life pro MCO...Konzervičky Cosma nature,kapsičky ONE a Felix...Všelijaké pamlsky (cosma,Miamor-pasty,vitamínové pasty,tyčinky ,Gimpet -puding...whiskas polštářky..) Kočkolit kupujeme Zverlit,normálně u nás v obchodě ,,U zlatého retrívra,,nebo na výstavách,protože tam je o hodně levnější :-) Maso jsme jim kupovaly Barf až z Brna....které nám dovážely až domů,ale teď ho brát nebudeme....Budeme ho kupovat jen v obchodě....

sik
Kocouřáksik  Datum13. září 2016 11:19

Nakupuji v Zoohitu nebo Bitibě (ona je to vlastně stejná firma), doteď jsme měli granule Applaws a konzervy Porta 21 nebo Applaws. Teď jsem na zkoušku pořídila malé balení granulí Leonardo a kotě projevilo tak nesmírné nadšení, že asi budeme muset změnit lokál, protože Zoohit značku Leonardo nevede. Naštěstí jsem objevila, že mám u domu Max4dog a ti ho mají. V ostatním zůstaneme věrni Zoohitu (hlavně pamlsky Cosma snacks a silikát Tigerino). Maso kupuji spolu s naším v běžném obchodě - hovězí plus nějaké vnitřnosti.

Andorea
KocouřákAndorea  Datum13. září 2016 8:36

Granule kupuji v Světkrmiv, kočkolit v Lidlu. Kočky mám od června převedeny na ledvinovou dietu c/d. 5kilové balení Hills má menší granulky a ty byly shodné s těmi, co žraly dříve (předtím měly dietu w/d), takže bez problémů. Nyní jsem koupila 10kilový pytel, tu samou dietu, tu samou značku, ale tam jsou granulky jiné barvy a jiného tvaru a kočky mi je odmítly žrát. Tak jsem musela přejít zase zpátky na pětikilové pytle. Nikdy by m nenapalo, že se mohou granulky lišit podle velikosti balení pytle.

evelinas
Kocouřákevelinas  Datum12. září 2016 20:19

Ja nakupujem v Zoohite,lebo tiež fičíme na Purizone.Ryba s rybou,kuratom alebo jahňatom.Naposledy som bola sklamaná z velkého balenia trojmo.Superprémiové granule by nemali byt pomrvené a uzáver sáčkov bol pokrútený a v gramáži boli rozdiely.Pri malom 400 g balení nieje problém,no sú predražené.Naša Lejduška okrem mäska miluje Royalky,tak som teraz objednala 10kg a boli k tomu 12 ks Royal taštičky.Ali je závislí na taštičkách Felix,ostatní zjedia aj Animondu Carny.Mäsko je u nás top.Kupujeme morčacie stehno horné a sem tam bravčové.Odčas aj granulky Bozitu.

evelinas
Kocouřákevelinas  Datum12. září 2016 20:03

Ladvinová dieta spočíva v obmedzení bielkovín a fosforu,volá sa to renálna dieta.Kočičky by maly prejst na ladvinovú dietu,od Hils,Trovetu,Royal Canin.Berie sa Fortecor na zníženie tlaku v ladvinách,je drahý ,no berie sa polovica a prášok Ipakitine.Najdôležitejšie je aby kočička jedla,hoci ladvinová dieta patrí madzi nechutnejšie.Pri ladvinovej diete je lepšie,aby pojedali mokré krmivo a obmedzit granulky ak kočička menej pije.

HaniK
KocouřákHaniK  Datum12. září 2016 16:32

Já mám dotaz úplně mimo. V čem prosím spočívá ledvinová dieta? Máte nějaký seznam toho, co kočky nemůžou nebo prostě jen pokyn, abyste koupili granule určené na ledvinovou dietu?

ween
Kocouřákween  Datum12. září 2016 15:32

ZOOHIT!

Míša (6)
KocouřákMíša (6)  Datum12. září 2016 10:27

Nakupujeme v ZOOHITu, protože Míša by měl mít ledvinovou dietu, kterou ovšem nechce. Stelivo v DM a občas nějakou tu dobrůtku také.

MaJ
KocouřákMaJ  Datum12. září 2016 9:57

jsem ostuda ... jasně že "registrovaní chovatelé"

MaJ
KocouřákMaJ  Datum12. září 2016 9:55

naše kočky mají granule HappyCat od Eurobenu (chutnají a za dobrou cenu mají velká balení). Původně jsem od nich kupovala psí jídlo, a jako registrovaný chovatelé máme asi 10% slevu. Maso tak různě, většinou když v nějaké velké sámošce narazíme na "lidské" kuřecí či vepřové v akci. Podestýlku hrdukující od Brita, ale kupujeme jí spíš jen v zimě, v létě chodí na záchod většinou venku. Hračky ani škrabadla už dlouho nekupujeme, víc si vyhrajou s živou myší než s plyšovou ;)

katyp50
Kocouřákkatyp50  Datum12. září 2016 8:07

ZOOHIT je náš hit. Takže tam. Podestýlku silikátovou, granule Purizon, jsou velmi kvalitní. Kapsičky jak kdy - Felix, Sheba, konzervy Gourmet občas Animonda. Maso jim dávám jen opravdu občas a to krůtí nebo hovězí. Kuřata mi nebaští. Jako pamlsky kupuju tyčinky v Normě a sýrové kuličky. Hraček máme tolik, že opravdu dalších netřeba, oni si stejně vyberou tu, která jim vyhovuje nejlépe, třeba mojí sponu do vlasů. Nové škrabadlo mě čeká, to ještě nevím, kam se obrátím. Misky máme nerezové a na vodu fontánku.

HaniK
KocouřákHaniK  Datum12. září 2016 7:56

Jinak dřív jsem brala maso v obchodech pro barf, ale nevyhovuje mi to, že je to tam mražené po velkých kusech. Takže tam se bere jen pro psa.

Podestýlku máme Mikeše - Albert taky. Škrabadla nekupujeme často :-D Ale jednou za pět let - od rajen a od nich už doufám nikdy nic brát nebudeme.

Hračky jednou za rok - výstavy nebo zoohit.

Annie626
KocouřákAnnie626  Datum12. září 2016 7:33

Samozřejmě do tohohle nepočítám nákupy masa, to samozřejmě normálně v obchodě, já myslím nákupy granulí atd.

HaniK
KocouřákHaniK  Datum12. září 2016 7:29

Granule bereme zatím od pana Brabce z Granule pro Brno. Jinak Albert, Tesco a Lidl. :-D

Annie626
KocouřákAnnie626  Datum12. září 2016 0:06

Nakupujeme v Internetovém obchodě Zoohit a opravdu jen v nejnutnějších případech nějaké drobnosti v kamenném obchodě Superzoo.

Výše uvedené názory a komentáře nevyjadřují stanovisko Modrého kocouře.cz. Modrý kocouř.cz si vyhrazuje právo příspěvky odporující dobrým mravům, v rozporu se zákony nebo obsahující reklamu smazat.

Reklama

Nejčtenější

1
Veterinární poradna: Dieta kocoura po operaci ... (21x)

Má Váš kočičák už svou stránku ve Zlaté knize?

Víte, že svému kočičákovi tady můžete vytvořit osobní stránku? Víte, že pak může mít své vlastní kočkoalbum, deníček a další?

Registrujte se!

Registrace není povinná, ale umožní Vám využívat všechny funkce, které Modrý kocouř.cz nabízí - jednoduché vkládání fotek, komentování nebo komunikace s ostatními Kocouřáky.

Reklama

Modrý kocouř.cz (c) 2017

Všechna práva vyhrazena.
O stránkách
Ochrana osobních údajů
Politika využití cookies
Modrokocouří blog
Novinky
Nápověda
Reklama
Kontakt

Archivováno Národní knihovnou ČR
Facebook Twitter Google Plus Instagram YouTube

Tyto stránky používají soubory cookies, abychom vám usnadnili a zpříjemnili jejich procházení. Rozumím
Jak cookies používáme?

Top